Reflexom ante a Manifa de amanhã: NOM A PRIVATIZAÇOM DO MAR !!!

403_1_2 Já colei antontem umha entrada ao respeito, mas nunca está de mais dar novos argumentos para animar á gente a sumar-se a este protesto e assim recolho dumha rede social este texto (que reverto á minha grafia reintegrata) que parte de individualidades agrupadas como “Negrasombra em defensa do território” que se declaram ao margem de plataformas, seitores, e muito menos de oportunistas políticos á “pesca” de votos:

Em luita polo mar e pola terra, cada vez mais privatizadas e aniquiladas em prol de intereses económicos, queremos unirnos á gente que assim o sinte, que defende á natureza que nos dá de comer, que nos dá de viver, luitar com essa gente que a respeita e que intenta viver em equilibrio com ela.

Pretendem introduzir a lei de acuicultura, umha maneira adornada de chamar a todo o que encobre este projecto, pero falemos claro: querem privatizar o mar e enriquecer ainda mais aos de sempre coa piscicultura intensiva industrial, incluso em zonas protegidas, favorecendo ás grandes empresas e destruindo o meio. Porque o conto é-che o mesmo de sempre e já em muitos lugares do mundo sofreram algo parecido, por ejemplo em Chile coas salmoneiras (*): Monocultivo, altas concentraçons de peixes em cautividade e introduçom de espécies foráneas invasoras é o primeiro passo, e com isto virám os excessos de resíduos, parásitos, alimentos e matéria orgánica (eutrofizaçom), alimentos que som a base de farinha feita com peixes salvagens (para produzir umha tonelada deste peixe fam falha entre 6-10 toneladas de peixe salvagem) e toda esta merda seria limpada por algas, mexilhons, berberechos…. Já chegarom as pragas e as enfermidades, e entom chega o segundo passo para combate-lo: medicamentos, antibióticos, hormonas, herbicidas, organismos genéticamente modificados, etc., etc., mentres enriquece-se umha grande irmandade de multinacionais beneficiárias e o envelenamento esténde-se polo mar á fauna salvagem do mar e por ende á terrestre, incluidos nós…

Nom pode ser que deixemos que joguem e especulem co mar, coas vidas, nom o imos permitir!!! Acabam de anunciar a retirada do anteprojecto dessa lei, pero nom é mais que umha maneira de desviar a nossa atençom e de ganhar votos nas vindoiras eleiçons. Há intereses económicos moi potentes e vam continuar co seu objectivo.

Chamaram-lhe doutra maneira quizais… A nós dáche-nos o mesmo… Imos seguir em pé de luita e estaremos bem alerta!!!

Co mar nom se joga!!! Com nós nom se joga!!!

Por isso animamos a todas e todos a acudir a esta jornada de luita convocada para amanhã sábado 27 em Compostela. Verémo-nos lá, a partir das 11:30h na Alameda. Nom é necessário pertencer a nenhumha plataforma, a nenhum seitor, e muito menos estar abandeiradas por certos grupos políticos que nom nos representam e mais em épocas nos que á classe política vése-lhe mais que nunca o plumeiro…

O único necessário é defender a terra, o mar e a nós mesmos… Já está bem de que nos tomem por parvas!!!

———————–
(*) Colo aqui várias ligaçons a páginas chilenas (escolhidas ao azar tras umha simples busca na rede) onde tratam a problemática causada polas “salmoneras”:

salmon-960x623Consecuencias del “milagro chileno”: Las salmoneras y la privatización del mar
Informe detalla graves problemas en industria e investigador recomienda: “Evite comer salmón”
Salmón de acuicultura: el alimento más tóxico del mundo
Salmoneras concentran mayor número de sanciones en Superintendencia del Medio Ambiente
Salmonera frena juicio sobre uso de antibióticos en el sur de Chile
Los salmoneros chilenos están arrasando con los recursos pesqueros del sur de Chile
Salmoneras Asquerosas: El Fin de un sucio negocio
Salmoneras chilenas usaron más de 450 mil kilos de antibióticos en 2013

Anúncios

Uma ideia sobre “Reflexom ante a Manifa de amanhã: NOM A PRIVATIZAÇOM DO MAR !!!

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s