E o mar subiu até Compostela

2 Há quem di que a capital galega tem mar, que o que se passa é que as augas em troques de vir aderidas á superfície terrestre venhem de arriba a baixo e por rachas; mesmo ás vezes venhem paralelas ao cham quanto o vento as arrastra com fúria. Mesmo há quem di que nos dias de muita chuva e vento tem visto velas latinas e redondas envergadas polas ruas de Compostela; mas eu acho que o que virom som paraugas que, com peculiar mestria e perícia, manejam as gentes nativas e mais aquelas que levam bem de anos residindo entre suas vetustas pedras.

jpg Mas o mar que encheu as ruas este sábado passado tinha cheirinho a peixe, a ameixas e a mexilhons; centos, miles de gentes vindas do mar desde “alevins” até “velhos lobos” passando por “sereias cantareiras” e “aguerridas redeiras das ribeiras” e “marisqueiras das gándaras”.

Tamém é de sinalar a presência em primeira fila dum feixe de “bos peixes” na busca da fama e de imagens mediáticas que lhes deam sona (e votos) se bem nom deixam de ser “descarte”, pretendendo ser “campanus”. Som os falsários que buscam dirigir ás “mandas” e que, na realidade, só seguem as diretrices marcadas polos “bancos”.

E como cousa de encantamento a chuva e a saraiva derom a humidade necessária para que a manifestaçom a prol da vida no mar dera a sensaçom dum “tsunami” de protesta, dum “aluviom” que anegou as ruas com um berro unánime:

Que chova, que vente, o mar nom se vende!!

Anúncios

Uma ideia sobre “E o mar subiu até Compostela

  1. Pingback: Venres 4 ás 20:00′ no CS do Sar: Jornada de Informaçom sobre a Privatizaçom do Mar polo coletivo Negra Sombra | ogajeironagavea

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s