Malpica-Fisterra. Esta “finde” começa a sexta ediçom do Caminho dos Faros

Recolho esta informaçom do site “Quepasanacosta”:

O-domingo-comeza-no-porto-de-Malpica-a-sexta-edicion-do-Camino-dos-Faros “Nom tinhamos pensado faze-la pero houvo moita gente que nos pediu que a organizáramos” dim @s tran@s. Tráta-se da sexta ediçom do Caminho dos Faros que começará esta fim de semana em Malpica (sábado pre-etapa e domingo ruta).

O Caminho dos Faros está em pleno processo de homologaçom como sendeiro de Grande Percorrido. O dia que isso se consiga, a ruta passará a ser propriedade dos concelhos polos que discorra. “Contamos que a finais de ano a ruta esteja homologada” asseguram @s tran@s. Umha vez que isso se consiga iniciara-se um processo de sinalizaçom.

A sexta ediçom ajudará a agilizar a homologaçom já que entre tod@s @s trasn@s que participem, que se espera que sejam mais de 500, analisarám cada ponto do percorrido.

10527489_10204018985622541_7107019531027191421_n Assim a primeira etapa desta ediçom será o domingo, 20 de março. Xs participantes reuniram-se ás 9 horas no porto de Malpica e desde ali realizarám os case 22 quilómetros que os separam de Ninhons, o ponto final da etapa. Cada trasn@ deverá levar a sua própria comida e bebida da que poderá desfrutar ao longo do percorrido. Á chegada, prevista para as 19 horas, um autocar recolherá @s caminhantes para leva-l@s de volta a Malpica.

Como participar

Para participar é obrigatório inscrever-se a través da página web Caminho dos Faros onde é necessário cobrir um prego. O preço é de 5€ por pessoa e inclue viagem em autocar de Ninhons a Malpica e um seguro de acidentes. Xs participantes podem-se inscrever até o mesmo dia da ruta, denantes do seu começo.

maxresdefault A ruta dos Faros da Costa da Morte, que se compom de 8 etapas, une os 200 quilómetros que separa Malpica de Fisterra. Ademais do éxito desta iniciativa que traspassa as fronteiras da bisbarra, @s organizador@s pugerom em marcha as pre-etapas que se realizam o dia antérior á ruta na vila desde a que se parte. Desta forma, a pre-etapa deste sábado será em Malpica onde xs participantes poderám conhecer a vila a través da visom dos marinheiros e das redeiras. Já pola noite, e tras reponher forças nos distintos locais hosteleiros de Malpica, a Traskiband ofrecerá um concerto.

Durante as pre-etapas, e tras um acordo coa Federaçom de ANPA`s da Costa da Morte, organizam uns roteiros abertos a todos os públicos cuns percorridos pensados para pessoas, de qualquer idade, com distintas necessidades específicas ou mobilidade reduzida.

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s