Câmbio Horário – programa de Comochoconto da rádio Kalimera

galo De voltas das minhas feiras primaverais e posto e disposto á minha volta á rutina, atópo-me de novo, como cada dois vezes por ano, com a estupidez da mudança horária que quebra o ritmo quotidánio sem que haja umha razom “natural” para e-lo, dado que tudo aforro económico (suposto argumento de peso para e-lo que eu nom acabo de entender pois: Como pode ser que se aforre tanto quando nos roubam umha hora como quando no-la adiçonam?) nom pode justificar os quebradeiros de saúde que produze.

E assim, num dia gris e desapacível com frio e chuva mais próprios de inverno, retomo as minhas publicaçons neste site colando acá o programa da rádio Kalimera que emitira em 2007 co galho da mudança horária do vrâo e que segue em plena atualidade, por mais que me pese. Ne-le fago além umha mençom ao absurdo de que na Galiza tenhamos o mesmo fuso horário que no resto do estado espanhol (agás Canárias) e o mesmo que o que tenhem na Galitzia polaca (!!!) por umha decissom tomada no franquismo polo seu germanismo e a sua fília com o nazismo hitleriano.



Para descarregar clicade acá
Standard_World_Time_Zones

2 ideias sobre “Câmbio Horário – programa de Comochoconto da rádio Kalimera

  1. Pingback: Feijoo: “España, um pais mediano” que nom precisa de husos horários diferentes | ogajeironagavea

Deixe um comentário

