Quando nom tudo vale: BOICOTE á Festa Hortera dos locais da noite!!

13336035_1047522508636393_5221431054803053411_n A Kalimera, a rádio livre de Compostela leva mais de 20 anos celebrando a sua FESTA HORTERA (este ano será a 21) e a sua consabida e subseguinte FESTIVAL DA CANÇOM ESPANHOLA E ESTRANGEIRA (este ano será o 20). É a Festa da Kalimera desde entom e parte fundamental da nossa economia coa que enfrontar-nos aos gastos derivados de manter um meio livre nas ondas desta cidade. Umha Festa que tem reconhecemento histórico pese a que haja gente que nom sabe quem está detrás da montagem da mesma, das fatigas e sensabores da sua organizaçom e posta a ponto para que tudo saia bem, do esforço de gente amiga e colaboradora da Kalimera que nom tem ganho algum sobre ela, ao igual que a gente que formamos parte da rádio, que tampouco levamos benefício algum com e-lo pese ao árduo trabalho, pois tudo o recaudado vai para manter este projeto vivo e em ativo; projeto que se mantém com mais de 25 anos de história graças a colabouraçom de tanta gente que se passou polos seus diferentes estúdios desta cidade e das suas ativas ouvintes.

Tamém é certo que desde alguns locais da noite compostelá temos recebedo apoios e mesmo ajudas económicas e nalgun deles temos realizado pequenas festas para recaudar fundos.

É por tudo isto, e pese a elo, que chamo ao BOICOTE absoluto á Festa Hortera que estám argalhando para a noite do sábado 11 de junho.

A pela é a pela, mas nom tudo vale

Agora que estamos envolvidas num croufandin com Goteo case forçadas a e-lo (tragando saliva pois nom gostamos de tratos com entidades bancárias) do que apenas fica umha semana e ainda nom chegamos a achegar-nos ao mínimo necessário para fazer fronte ás dévedas contraidas e poder renovar o nosso material técnico e físico do estúdio para assim começar umha nova etapa na nossa “peixeira” da “Casa do Peixe” (CSA do Sar), venhem estes/as empresários/as do alcol a se aproveitar da história exitosa dumha festa dum coletivo (A Kalimera) para vender mais alcol. Muita Merda por cores!! (da pena ver entre eles a locais levados por gente amiga e supostamente solidária com A Kalimera).

De nom ter estado agora em pleno processo de mudança e instalaçom (e desde acá quero agradecer á gente do Sar todo seu apoio, bem-vindas e trabalho esquisito que nos estám a facilitar ter pronta a na nossa nova ubicaçom para seguir lançando ondas livres ao ar de Compostela e as redes telemáticas do mundo mundial) já teriamos realizada com tudo seu espelndor a FESTA HORTERA deste ano 2016, mas ainda assim estamos a argalhar faze-la em datas vindouras e moi próximas que pronto anunciaremos, tal como contamos na nossa web e agora topámo-nos com este golpe baixo e é por isto que, desde a minha gávea, chamo ao BOICOTE á FESTA HORTERA do sábado 11 de junho!!

Além algumhas organizadoras alegam numha rede social que para elas é umha festa mais (???), pois para e-lo fazede-la com outro nome: Festa de aproveitar o trabalho de outras ou Festa de roubar ideias exitosas ou algo assim.

Para a gente da Kalimera nom é umha festa mais; é a nossa Festa (e a das nossas ouvintes) desde há mais de 20 anos e vale que a copiem fora de Compostela outros coletivos autogeridos, pero que a copiem empresários da noite de Compostela é muito morraço!!

Para rematar dizer que esta é, como todas desta minha bitácora, umha opiniom persoal e nom consensuada com o resto de pessoas envolvidas no projeto da Kalimera; assim que se alguém tem algo que criticar ao respeito do que conto que saiba a quem tem que dirigir as suas críticas é a mim; quanto menos entanto nom se sumem, de feito vissível e/ou palpável, mais gentes a esta Campanha de Boicote começada por mim. E sei que estou a ganhar-me muitas antipatias por isto, mesmo igual nom me deixam entrar nos garitos cumplices (bom si, porque eu sempre pago o que bebo e está visto que “a pela é a pela”)

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s