Quando retificar é de gentes nécias e nom de sábias. Desconvocada a Festa Hortera dos bares da zona velha

Denantes tudo, parabenizar as pessoas proprietárias destes locais que derom o passo atrás e reconheceram o seu erro de fazer umha convocatória de Festa Hortera sem ter falado com as gentes que formamos A Kalimera; ao parescer deram por feito que nom iam amolar á gente da Kalimera com a sua proposta festeira porque pensavam que nós nom iamos fazer tal festa nesta tempada. A verdade é que na página web, quando estávamos metidas até as orelhas no translado de local e na nossa campanha de crounfandin (que remata o joves, dia 9!!!, a que esperas para colaborar??) publicáramos umha entrada no nosso blogue com data de 19 de maio (data sobre a que soia rondar a Festa Hortera da Kalimera) da que cópio textualmente: “Em homenagem a nossa festa mais emblemática, engadimos um album de fotos em homenagem à Festa Hortera. Atentas porque pronto anunciaremos algum evento hortera para inaugurar nova época da radio… Apoia a Kalimera!!! (goteo.cc/ondinhas)”

Com o que aduzir que nom sabiam é como admitir que nom se preocuparam em saber; porque mesmo as pessoas que formamos a Kalimera somos conhecidas de muitas das proprietárias desses locais das que somos boas clientes e por perguntar nunca se passa nada, nom si?

Mas deixémo-nos de combates e quero agradecer que se deram presa em querer soluçonar o entuerto que se gerou ao fazer eu pública a minha opiniom e a convocatória de boicote á Festa dos bares no meu blogue e na rede social, onde elas deram pulo ao “seu evento”, feito que, ao parecer, fijo-lhes ve-la luz da razom. Poida que mesmo cheguemos a um acordo de celebrar tais acontecementos festeiros juntos e numha mesma data próxima, tal como se figera no ano que se celebrara na praça dos Bombeiros. Já informaremos em breve.

Assim desde aquí quero peder desculpas se me passei em qualificativos nada agradáveis ao me referer á gente a quem tenho verdadeiro apreço e amizade, mas como pom no cabeçalho, som um nécio e como tal erro e ratifico. Porque nunca conhecim pessoa sábia nenhuma (nom sendo que se chamem assim ás especialistas numha única matéria moi concreta e que som moi inhorantes nas demais) e de existir algumhas nom crio que tenham a bem retificar nunca; em troques as nécias erramos por costume e umha vez que somos conscientes de que nossos erros poideram provocar danos à gente que queres, retificas e tam amigas!!, porque entre nécias sabemos entender-nos, querer-nos e compreender-nos.

Assim quem, permanecede atentas a vindouras datas; porque esta tempada sim vai haver a XXI FESTA HORTERA da Rádio KALIMERA e o XX FESTIVAL da CANÇOM ESPANHOLA e ESTRANGEIRA e tamém o II FESTIVAL INFANTIL.

Assim que: ide preparando os vossos playbacks.

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s