¡Arquivada a causa contra as compas represaliadas na Operaçom “Pandora 2”!

ni_inoc_culp_pandoraColo (e traduzo da web das compas de ContraMadriz) esta fantástica notícia que bota pa’tras as intençons dos Mossos d’esquadra de criminalizar ás compas polo mero feito de se reunir em sítios públicos e ser anarquistas:

Chéganos por diferentes médios a boa notícia de que a causa contra as compas represaliadas na segunda parte da Operaçom Pandora (*) foi arquivada. A juíza do caso afirmou que “Nom se obtiveram no presente procedemento datos objetivos, acessíveis a terceiros e verificáveis que poidam considerarse indícios para afirmar, nem sequer de maneira indiciária, a participaçom das investigadas nos feitos que se lhes imputa”.

A juíza (da Audiència Nacional) considera que a unidade que comandava a investigaçom (Área de Análise da Comisaria Geral de Informaçom dos Mossos) “só logrou comprovar que as investigadas relacionávam-se com pessoas do coletivo anarquista, algumhas de-las com antecedentes penais”. Os sucessivos informes desta unidade “limitárom-se a informar sobre reunions, viagens e vissitas a centros penais”, pero a juíza nom ve nenhum elemento provatório em relaçom com feitos ilícitos nem á pertenza a nenhuma “organizaçom terrorista”. Mais de 500 polícias, meses de investigaçom, para chegar á conclusom de que as detidas relacionávam-se com pessoas da contorna anarquista…

Outro aspecto para mencionar do auto é que se refirem aos GAC como Grupos Anarquistas Cataláns, outra mostra do cacao mental que tem essa escória.

Fai-se de novo evidente a estratégia do Estado, de atacar seja coma seja, a solidariedade anarquista. Co objetivo de paralisar esta solidariedade, assim como as luitas nas que nos atopamos, usando toda a sua força em operaçons espectaculares que golpeam á contorna anarquista.

Fronte a isto só quéda-nos preparar-nos para o que poida vir no futuro, fortalecer os nossos laços de solidariedade e apoiar a aquelas que continuam em processos repressivos; manter-nos firmes na nossa luita contra o Estado e toda autoridade, e deixar bem claro que a represom só logrará acender ainda mais os nossos coraçons.

E a pesar da boa notícia, lembramos que ainda ficam muitas compas á espera de juízo polas diferentes partes deste processo repressivo, que ainda ficam compas em prisom, como Mónica e Francisco, condenadxs recém a 12 anos de prisom. A solidariedade deve continuar, a luita deve continuar.

NEM INOCENTES NEM CULPÁVEIS, ANARQUISTAS SIMPLEMENTE

MÃO TENDIDA Á COMPA, PUNHO PECHO AO INIMIGO

—————
(*) Na denominada Operaçom Pandora II, a polícia catalana detivera a nove pessoas e registrara umha dezena de locais libertários e vivendas particulares acusadas de ser parte dumha suposta “organizaçom terrorista de corte anarquista”. Umha das pessoas encausadas, Quique, estivera em prisom preventiva durante várias semanas.

Mais informaçom sobre esta Operaçom Política no blogue Abordaxe

Anúncios

2 ideias sobre “¡Arquivada a causa contra as compas represaliadas na Operaçom “Pandora 2”!

  1. Pingback: Archovada a causa da “Operación Pandora 2” | abordaxe

  2. Pingback: O estranho caso da organizaçom terrorista anarquista sem terroristas nem organizaçom x Alejandro Torrúsn | ogajeironagavea

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s