Novas açons de limpeza de praias por “Mar de Fábula”

Recolho e extraigo da sua página numha rede social as duas últimas atuaçons desta equipa humana que está a molhar-se em educar ás crianças e á gente que vive e á que gosta do mar para tentar acadar umhas praias limpas e um mar vivo e despojado de lixo plástico e outros restos da atividade (in-)humana:

13427960_1726199997644245_2710090671867763552_n A primeira atuaçom deu como resultado a 2ª Limpeza na zona marisqueira da Basa em Camarinhas, onde a gente de Mar de Fábula junto coa Agrupaçom de Mariscadoras de Camarinhas participaram da limpa em sábado 11 de junho; e a segunda é um texto do fotógrafo Fran Nieto que da conta da atividade educativa que cordinou com crianças de 5 e 6 anos e outras mais maiores, de 11 e 12 anos, do colégio Público de Ortigueira na praia de Morouços.

2ª Limpeza na zona marisqueira da Basa em Camarinhas

Se na primeira limpeza do ano passado vivemos umha jornada histórica polo número de participantes, no trabalho de limpeza feito esta manhã, cum minor número de voluntariado, a carga simbólica e qualitativa foi muito mais grande porque do total de 31 participantes, 25 eram mariscadoras !

Este feito deu-lhe á jornada um contido de forte emoçom e de esperança de cara ao futuro do planeta. Eram elas, as próprias mariscadoras as que falavam com termos cargados de resonância, pontualizando que, para luitar contra o câmbio climático o que há que fazer é ponher-se a trabalhar, a recolher os plásticos, a preocupar-se de nom contaminar… Era um pracer escoita-las! Incluso fazendo um sam exercício de autocrítica e o seu convencimento de que, o que estavam a fazer era importante, de que limpar e sanear a contorna onde elas móvem-se a cotío forma parte tamém da cultura do seu trabalho. Esta mensagem de responsabilidade e coerência, tem umha forte carga de transcendência para umha sociedade necessitada de referentes positivos.

Enchírom-se 58 sacos, o meirande volume plásticos miudos, moi difíciles de apanhar e tamém como é habitual no lixo marinho, moito chicote, cabos, anacos de redes, escumas, bidons enteiros e rotos e restos de aparelhos electrónicos que há que pensar muito como raio poideram chegar a este fundo da ria.

Ao remate do trabalho, no intercâmbio de comentários, acordamos que quanto menos, tínhamos que juntar 100 pessoas para o ano que vem! Lixo nom lhes vai faltar porque ainda teremos que botar moitos anos limpando o mar.

13423834_1727411377523107_8792268609067672985_n Esta foto nom é a dum animal en processo de descomposiçom. É um tresilho em processo de degradaçom que algum delinquente medioambiental guindou ao mar.

Atividade educativa no colégio Público de Ortigueira na praia de Morouços

Fran Nieto escreve (traduzo): Outro ano mais tivem o prazer de dar umha palestra e cordinar umha atividade de limpeza de praias como base da concienciaçom do estado no que se atopam nossos océanos. Empregar minhas imagens para estas charlas divulgativas da-lhe um completo sentido ao tempo e esforço que adico a realiza-las, crio que é o melhor destino que poidam ter.

Nesta ocasiom participaram alunado de curta idade, 5 e 6 anos e mais maiores, de 11 e 12 do colégio Público de Ortigueira. A praia elegida volveu ser a de Morouços.

13325614_1140594259294830_3542833162801261167_n Ficarom moi contentes, participaram com ganas e entre todas logramos arrincar das areias case 500 kg de lixo formado por plásticos, botelhas, latas, medicamentos… e um bo lote de redes que poderiam causar muitos problemas de seguir á deriva.

Deixamos os contentores totalmente cheios e espero que algumha semente conservacionista prenda nos coraçons das futuras gardiáns da integridade do nosso planeta.

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s