O decente docente Luciano Méndez.

hartas-de-la-testosterona-de-luciano_detalle_articulo O tabloide* compostelám por excrescência dava ontem, de novo, voz ao misógino Luciano Méndez com um seu artigo de opiniom que dirige ao reitor da USC e que titulou Señores, isto non é decente.

O primeiro que me chamou a atençom foi a cancha que lhe prestam, desde este pasquim, ao machota e mais se a comparamos com a case nula cobertura que lhe derom á concentraçom da quinta passada de diante do reitorado de dúzias de gentes solidárias com as alunas ás que se lhe abriu, desde o governo da USC, um expediente por protestar na aula pola atitude machista e intolerante do sujeito em questom; tema do que já fum dando conta nesta minha bitácora. Nem sequer enviaram um reporteiro gráfico á mesma!! E isso que tenhem a sua sede apenas a 300 metros. Fáise-me clara o posicionamento do mentideiro.

Mas já metido em faena crítica co texto do susodito; já o mesmo início do título di muito de quem é:“Señores”, em masculino, plural; quiçá na busca da cumplicidade corporativista, que have-la hai-na e muita na USC.

E de todas as “chorradas” que escreve a continuaçom dirigidas ao reitor destaco estas (sic): “Se vostede considera fundamental que a universidade de Santiago manteña unha imaxe de progresismo pataconero, (…) que debemos deixar claro ante a sociedade que é mais importante que unha alumna (…) teña dereito a amosar tal porcentaxe de pel que os efectos perniciosos que isto poida ter sobre a atención do profesor (…)”.

E da-lhe que da-lhe o macholo a querer dar-lhe a vira-volta as coisas e querer passar como vítima da sua tetosterona. E que nom tem vergonha?? . Tam superior se crê por ser profissor de universidade?? Nom chegou a entender que caresce de pedagogia e que é um prepotente?? Pois semelha que nom, dado que escreve que seu ridículo castigo nom parece tal e o que lhe moveu a escrever este panfleto é a injustiça “contra a universidade mesma,(…) contra o papel fotalecedor de certos valores que debe ter nesta sociedade. Denunciar esta inxustiza, explicitala, dala a coñecer á opinión pública é o único obxectivo destas poucas verbas”.

Ou seja que para ele, a universidade deve ser misógina e o estudantado femenino deve ir em burka.

……………….
* Em seu sentido tradicional, tabloides tendem a ter grande ênfase em histórias sensacionalistas e são relatados muitos casos nos quais o próprio jornal cria suas notícias

pdt.- A foto é de Alberte Peiteavel, tirado dumha revista que gosta de ponher mulheres espidas na sua capa principal para vender mais ejemplares, e que adica neste seu último nº umha reportagem ao caso em questom, que segundo valoraçons numha rede social de mulheres afeitadas por esta situaçom, está moi bem redatado pola jornalista Reyes Tatay

Anúncios

Uma ideia sobre “O decente docente Luciano Méndez.

  1. Pingback: O decente docente Luciano Méndez | abordaxe

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s