Videopoema “Compañeiras” x Marwan

Ontem acheguei-me a este vídeo por casualidade náutica, ou seja, navigando pola rede sem rumo fijo e quando olhei e escoitei fiquei emocionado polas verbas pronunciadas, polo ritmo e as imagens e tivem necessidade de dar-lhe meu acovilho nesta minha humilde bitácora coma homenagem a todas essas mulheres que me aportam, aportarom e/ou aportarám tanto na minha vida.

O videopoema, tal como escreve Marwan no seu blogue é o seu poema favorito do seu último livro “Todos mis futuros son contigo” e de todos seus vídeos é o que mais lhe emocionou sem lugar a dúvidas. Tamém aporta que o maravilhoso vídeo é obra de Daniel Etura e o piano corre a cargo do “seu caro” Funambulista.

Deixe um comentário

