Diante da demanda de Mahou: Minhas propostas de novo logo para Marea (de nada…)

mahou-marea-modifique-logotipo-confusion_966514459_116042978_667x375 Ontem olhei numha entrada dumha rede social que a entidade empresarial que comercializa a cerveja Mahou solicitava á entidade política partidária En Marea, que mudara seu logo porque detetaram muitas similitudes co sua marca registrada, tras comprovar que tal similitude estava a ser difundida ampliamente pola rede e isso poidera provocar erros á hora de diferenciar umha marca comercial dumha marca eleitoral.

Tomei a entrada por umha brincadeira e nom lhe dim mais pulo, mais lá de amossar o meu gosto por tal engenho. As razons que me levarom a nom dar creto da mesma forom variadas, pois já de per se é absurdo que umha marca comercial de bebidas alcólicas demande tal mudança de logo quando é evidente que nom vam entrar a pelejar num mesmo terreno comercial, dado que a entidade política En Marea anda a publicitar promesas dumha vida melhor a câmbio dum voto numha urna e Mahou limíta-se a incitar-nos a beber e ser féliz a câmbio de uns euros; mas a fundamental é que dita entrada estava colgada por um desses trolls autoidentificado como tal e que tem muita sona entre muitas galegas que participam dessa rede social, Benito Soto Troleada Galega quem apresentava a nova com este seu cabeçalho: KANDO O TROLLEO KOYE CORPO I EMERCSE HENTRE LOS MORTAIS e mais o do médio de onde a recolheu: “La Información”: Mahou pide a En Marea que cambie su logotipo para “evitar la confusión”, que soa a clara brincadeira e dim por feito que tal jornal deveria ser de humor, pese a que o Benito Soto insistia na sua parte troleira em tal vitória com este seu comentário: KOALKIERA DIRIA KE ALGHUNA TROLLINHA ESTIBO A MALMETER KOS KOMERZIALES DE MAHOU. Botei uns bos risos e a outra coisa…

Mas tempo depois fum tomar um refrigério e colhim o meu jornal favorito de humor local e vim com certo estupor que tamém recolhia a notícia e nom dando creto ao que via, pugem-me a lêr a mesma e resulta que nom era brincadeira algumha (!!). Bom cabe sinalar que o jornal local ao que me refiro nom pretende ser de humor (ainda que eu sempre boto umhas risas, mesmo quando só me limito a passar suas folhas e lêr os cabeçalhos) . Pasmado fiquei ao lêr que Mahou e San Miguel som a mesma empresa, e quando caim na conta de que tinham tratos com o mais alá (S Pedro dixit: “pois se tu es S Miguel, deixa acá umhas caixas”) supugem que a sua demanda tinha toque di”vino” (ainda que seja umha cerveja). Do que lim destaco estas declaraçons dos avogados do bufete Herrero&Asociados que pedem a En Marea que “modifique” seu logotipo porque apresenta “una gran semejanza con el logo corporativo de Mahou y la Fundación Mahou San Miguel” e alegam que “este hecho fue detectado durante la campaña política”, quando trascendera o logotipo, e houvera comentários jocosos sobre as semelhanças ou de que a marca de cerveja apresentáva-se como partido político na Galiza, e remarcam os letrados cervejeiros: Es obvia la confusión que se ha generado entre la imagen gráfica de su formación política y la imagen identificativa de Mahou San Miguel y de la Fundación Mahou”.

Pola sua banda a entidade política eleitoralista En Marea declararam a umha agência desinformativa que no seu logo, parte da eme de En Marea simula as ondas do mar (igual de ai que em tudo Ourense e nas povoaçons do interior nom tiraram muito rédito) e admitem que som “similares pero nom é o mesmo” logotipo e engadem que nom interfirem na venda do produto, dado que En Marea é um partido político.

A piada está dando muito de si nas redes sociais, e mesmo o Benito Soto Troleada vem de dar umha sua nova proposta de desenho para o logo de En Marea:
14606553_1794909004100396_7594208435362820641_n Eu, desde a minha humilde gávea, quiger reclamar a minha pequeníssima parcela nesta troleada, dado que quando colara a minha série de “Propaganda eleitoral”, na entrada que adicara a En Marea figera-me eco de tal semelhança nos logos com estas palavras: “Só por rematar, sinalar a curiosa semelhança entre o logo da Marea e umha cerveja espanhola que nom é a estrela (símbolo por antonomásia do BNG), nom vaia ser que seu eleitorado se confunda.

Assim pois considéro-me capacitado para fazer a minhas próprias propostas de logo, som todas bem mareantes e de seguro que quando alguém mire para qualquer deles exclamará: “Marea!!”
maze-of-uppercase-w-yonatan-frimer-1000 E isso, de nada…

e como canta o Leo: Espanha, da-me canha!!

Deixe um comentário

