O Tribunal Supremo Espanhol confirma a impunidade do assassinato de José Couso

Aos poucos de abrir esta minha bitácora adiquei umha entrada ao camarógrafo galego freelancer José Couso no aniversário do seu assassinato a mãos de militares ianquies durante a invasom destes do território de Iraque sob a escusa de derrocar ao ditador ao que auparam seus governos e presidentes anteriores. Nessa entrada que lhe adicava na sua condiçom de “gajeiro na sua gávea” no blacom do Hotel Palestina, dava ligaçom ao programa que figera em 2003 no 3 aniversário do seu passamento e que emitira pola rádio Kalimera na sua homenagem:

 Hoje volto a colga-lo a disposiçom de quem queira ouvi-lo ou descárrega-lo (*), pois venho de saber o que já era sabido e temido: O Supremo confirma o final do ‘caso’ e rejeita apressentar questom de inconstitucionalidade contra a última reforma da justiza universal aprovada pola maioria absoluta do PP em 2014, tal como demandavam as amizades e familiares de Couso. Isso sim, os juízes deste alto tribunal espanhol, tratam de ficar bem cara á galeria e com um papo que nom se mantém do grosso e longo que cae, simulam estar desgostadíssimos. É dizer, para que ninguém fique com a ideia real de que nom tenhem arrestos para ir contra tam poderoso amo mundial, limítam-se a qualificar de “lamentável” a “escasa” colaboraçom judicial prestada polos EEUU para esclarecer os feitos; algo que já se sabia desde minutos depois do assassinato de José.

Pese a essa submissom ao matom mundial por parte do máximo organo judicial espanhol, a família de José Couso já manifestou sua intençom de elevar o caso ao Tribunal Europeio de Direitos Humanos de Estrasburgo…

————
(*): Clica acá para descárregar Comochoconto-José Couso audio (mp3)

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s