Ácedas palavras de Pastora diante da baixa participaçom nos atos de apoio ás Nais contra a Impunidade

14947452_342826566076846_5035778120081437375_n Em Abordaxe fam-se eco e dam pulo a crónica redatada e publicada no Boletín Tokata na que fam um balance provisional desta jornada e que vos animo a lêr; mas eu quiger fazer-me aqui eco do expressado por Pastora, a nai de Xosé Tarrío, ao respeito da escasa concurrência a ditos atos de apoio, co galho de que serva de reflexom e mesmo para que agrome a rubidez nos rostros de quem, podendo acodir, preferirom ficar na casa:

Quero dar as graças desde o mais profundo do meu ser a essas pessoas que estiverom coa sua presença apoiando o juízo contra as Nais, uns em Corunha e outras noutras partes de Espanha e estrangeiro. A essas pessoas mándo-lhes todo o meu amor e respeito e nom podo esquecer-me tamém de muitos presos que figerom greve de fome em apoio a Nais: graças, companheiras e companheiros pola vossa solidariedade. Pero quéda-me umha espinha moi pero que moi grande dentro da minha alma porque neste juízo da vergonha dum país, neste caso o meu, nom saiu á rua toda a gente que deveria sair. Esta nai deveria de estar apoiada nom só polos que saimos ás ruas, senom por toda Corunha e toda Espanha, pois lhe arrebatarom ao filho da casa sem ordem de detençom e com umha denúncia falsa e entregárom-lho cos pés por diante á idade de vinte-e-dous anos. Espero que nom lhe passe a ninguém umha coisa como esta porque entom saberám o que é a dor, a raiba e a impotência. Bo, nom continuo porque teria moitas mais coisas que dizer. Só dar outra vez as graças a aquelas pessoas que verdadeiramente se concentraram, sairam ás ruas e demostrarom com feitos a sua verdadeira solidariedade. Quéro-vos, penha, com pessoas como vós o mundo sim se poderia cambiar para melhor. Graças, quére-vos:

Pastora

Deixe um comentário

