7, 8 e 9 de dezembro em Teo: 1º Festival Titiriberia. Olhadas sobre “Os Cristovos”. – Umha proposta contra a lei mordaça??

2017_titiriberia_cartaz_baixa_rgb A pergunta do cabeçalho é minha, e tem razom de ser desde o día em que Alfonso e Raul, titeriteiros de ideologia anarquista e componhentes da companhia “Títeres desde abajo”, foram detidos sob a lei Mordaça durante as festas de Madrid por ordem dum juiz e coa intervençom favorável da sua lega companheira (retirada) e alcaldesa podemita da capital espanhola (que os contratara); feito do que dim conta quando abrim este blogue e essa notícia fora a minha primeira entrada no mesmo. E fago esta referência porque na posterior concentraçom de repulsa pola sua detençom que se “celebrou” em Compostela (lêr acá minha crónica) houvera abondosa presência de gente adicada a este espectacular mundo dos monicreques e mesmo leram um seu comunicado (lêr acá) na sua defessa e contando a verdadeira história dos títeres de “cachiporra” da Asociaçom Cultural “Morreu o Demo” para recuperaçom do títere tradicional, que é quem organiza agora este pioneiro festival adicado aos títeres tradicionais único da sua natureza na Galiza e no Estado e que vai contar com toda umha maratona de representaçons e atividades que mesturam entretemento e reflexom cos títeres tradicionais da Península como eixe: O Pericu catalá, os Robertos portugueses o Dom Cristóbal andaluz e, por suposto o Barriga Verde galego, com até 7 obras diferentes, 10 funçons e diferentes atividades sobre estes espectáculos populares; entre os que estarám a companhia “Titeres desde Abajo” para representar, deste sim, umha obra infantil com pezas breves de “Cristobitas”.

Toda umha aposta interesantíssima que vos convido a conhecer mais em profundidade na web de Barriga Verde, no apartado criado para tal acontecemento: TITIRIBERIA e no dossier do programa.

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s