Furnier disponibiliza ‘Pluvio’, o seu último trabalho em formato vinilo, agora em ediçom digital.

O meu colega Adri, “Furnier”, eviou-me um seu correio notificando que já está disponível ‘Pluvio’, o seu último trabalho (e espero que nom derradeiro) em ediçom digital; se bem eu recomendo que vos fagades com o álbum em formato físico em vinilo, do que só se editarom 500 cópias (eu já tenho a minha, e tu??) e para fazer-te com el podedes consultar acá no seu blogue os pontos de distribuiçom e venta na Galiza:

Aqui colo as ligaçons aos sites onde tendes acesso ao formato digital e tal:

furnierblog
hiphopateneu
furnier.bandcamp
plataforma youtube

Deixe um comentário

