XVII Marcha ao cárcere de Teixeiro – Sábado 14 janeiro

Recibim num correio e dou pulo:teixeiroiixxxultimo

O vindoiro sábado 14 de janeiro terá lugar a XVII Marcha ao cárcere de Teixeiro. Deito acá os atos previstos nesta jornada de luita solidária para com as pessoas presas e o texto do cartaz:

12h da manhã: Caminhada até o cárcere de Teixeiro (saida desde a gasolineira do polígono de Teixeiro no Km63 da estrada N634)

17h Concentraçom contra as prisons no Obelisco da Corunha

21h Ceador e concerto de Folkólikos no C.S.O. “A Insumisa” da Corunha (Avd, Metrosidero fronte á porta do Quartel das Atochas)

Estamos contra a existência das prisons, jeito de tortura institucionalizada neste sistema político. Rejeitamos umha sociedade que as precisa e defende, procurando na opresom a soluçom aos problemas, pretendendo obediência cega a normas de convivência hipócritas e desiguais. O ilhamento, a tortura e o silêncio ao que as pessoas presas som submetidas, nunca poderá ser um jeito de reinserçom, senom umha monstra mais de que vivemos num sistema baseado na jerarquia e a desigualdade.

Nenhuma de nós pode ser livre entanto haxa pessoas encarceradas, a liberdade nom é umha parcela delimitada baixo título de propriedade privada senom umha procura que se expande de jeito coletivo.

Abaixo os muros das prisons!!

Abaixo o sistema que as substenta!!

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s