Farta da “publicidade sugerida” no feisbuk?? Eu já nom recebo nenhuma!! Assim foi como figem:

publicidade-feisbukLevo um bo tempo em que já nom me chega nenhuma publicidade comercial á minha página do FB; era algo que me enervava cada vez que entrava no meu muro, assim que provei a fazer umha estratagema que nunca pensei que poidera dar resultado, mas semelha que sim. Nom é nada complicada de fazer, só vai-te levar um tempinho ser metódica na estratégia e poida que tamém te funcione (nom podo assegurar nada porque no FB podem mudar as coisas quando quiger). Isto foi o que figem cada vez que me atopava com “PUBLICIDADE SUGERIDA”??

Eu clicava no simbolinho do “V” ao carom direito de onde pom: “ME GUSTA ESTA PÁGINA” e quando abria o diálogo clicava em “OCULTAR ANUNCIO”. Era entom quando o FB pedia-me que lhe ajudara a entender o porquê dessa minha açom e lá abre um outro diálogo onde dá várias opçons, eu nesse momento sempre escolhia a de “ES OFENSIVO O INAPROPIADO” e entom o FB insiste em querer saber mais e volta interrogar de porquê é inapropriado e abre um novo diálogo, e de entre as respostas possiveis e eu sempre cliquei na que punha “ES SEXUALMENTE EXPLÍCITO”; tanto dá que fosse o anúncio de viagens ou de sofás e nom tivera nada explícito. E queirades que nom, sempre esboçava um amplo sorriso, como quando era umha criança e fazia umha travessura ou umha trasnada.

Dado que o FB leva moi mal o tema da sexualidade, esperava que assim deixeram de dar-me a brassa e, se bem num primeiro momento seguiam jurdindo anúncios cada vez que abria o FB, agora e desde há já bem tempo nom recebo nenhuma. De feito estranhado ante isso o primeiro que cheguei a pensar foi que no FB mudaram sua política publicitária e ontem mesmo mandei um globo sonda para ver se a gente seguiam recebendo tais “conselhos publicitários consumistas”:

Umha pergunta: seguides recebendo spots publicitários no Feisbuk?? Pq eu nasti de plasti desde há bem tempo. Poida que minha açom antipublicidade seja efectiva. Ou é que há um parom da empresa??

E respostou-me umha boa amiga (real) confirmando que tal abuso comercial continuava no seu muro: “EU ESTOU FARTA DE VELOS PULULANDO E POÑOME DOS NERVIOS”

Assim que já sabedes, por provar tampouco se passa nada e o tempo que poidas perder nisso tampouco é tanto em troques do que podes conseguir; eu estivem poida que algo mais de 2 semanas fazendo tal até que deixei de recebe-los a primeiros de dezembro e desde entom nom recebim nenhum mais. Tampouco é que assim vaiamos a rematar coa publicidade comercial, pero quanto menos nom te porás dos nérvios cada vez que abras o FB.

Se o fazedes e conseguides, já contaredes,…

Deixe um comentário

