Em resposta a Gabriel Pombo.

O que realmente é «sorprendente» (ou tamén non), é que desde que me deixaron ir (por non falar de todo o que encerra esta tremenda historia) tivese máis «protección» no «poder xudicial» que dentro do así chamado «movemento libertario». Gabriel Pombo

img_14164 Bom! Acho que Gabriel está a columpiar-se de mais e alguém tinha que dize-lo. No que se poidera considerar «movemento libertário galego» (se é que existe tal) ninguém caeria na trampa da Carmen Otero, e se el e mais Elisa lhe derom cancha e nom desconfiarom nada de-la, foi por iniciativa própria que ninguém lha meteu na sua casa.

Igual se tivera interés em saber algo deste «movemento libertário galego» e em buscar proteçom de-le, nom teria recolhida a tal elementa na sua vivenda e quanto menos teria sabido de antemão algo sobre ela. Só com vissitar o blogue Abordaxe (1 e 2) e o seguimento que se fijo destas curiosas anarquistas ás que ninguém conhece como tais na Galiza, teria atopado informaçom dabondo como para suspeitar de-la. Igual que todos os medios supostamente anarquistas que, tras a operación Buyo, e em tanto por acá mantinhamo-nos caladas e expectantes ante tais sucessos e á espera de saber bem que se passara, no resto do estado e do mundo lançaram, sem duvida-lo, um comunicado em apoio a esta tipa.

Eu que já sospeitara abondo destas falsas anarquistas quando inda participava de Abordaxe e que, na altura dos sucessos relacionados com os molotovs do Clube Financieiro, já publicara isto; agora véjo-me impelido a publicar estoutro.

Tinha que dize-lo.

Anúncios

Uma ideia sobre “Em resposta a Gabriel Pombo.

  1. Pingback: Desenredando a madeixa – algunhas reflexións sobre os acontecementos trala Operación Buyo – | abordaxe

Deixe uma resposta

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s