Recebo na minha bandeja de correio dum bo amigo envolvido neste projeto musical rupturista e dou pulo a este primeiro trabalho de Caústica, da que vos colo a ligaçom para sua descárrega e escuita e mais o textinho que me figerom chegar a modo de breve resenha de apresentaçom:
Para sua descárrega gratuita e audiçom clicade acá
[…] “A liberaçom da angústia , da ansiedade , a luita de proclamar aquilo que nos fai dano e transforma-lo em político”. J. Mitchell.
Abrindo o caixom dos recordos soaram versos. E escuitei as vozes que tantas vezes afogaram no silêncio impertérrito. Agochavam umha mensagem oculta, candente, a piques de estourar. A muniçom estava perfeitamente preparada. Só faltava este pequeno impulso que deliberadamente atoparía a súa única diana. Que racionalizará qualquer intento de fábula mal-intencionada. As perspetivas ja estam claras.
Surge-me a necessidade de aclarar que estas letras podem resultar normativas no que se refire ó tratamento de género, máis só tento refletir a linguagem binária da que se alimenta a sociedade patriarcal e que nom atende á complexidade de género nem á inclusom doutras identidades. Eiqui deixo un pequeno travalho composto por tres cançons, todas produzidas por DJ TIPS, coa colaboraçom de GOLPE e o desenho a cargo de NEREA. Gravado, misturado e masteriçado en estúdios COCOBOLO (Quistiláns).