Câmbio Horário – programa da rádio Kalimera

Entanto meios que se diziam nacionalistas analissam a oportunidade ou nom da muda de horário oficial das espanhas, sem fazer distingos entre Baleares (a mais oriental) e a Galiza (a mais ocidental) tirando de supostos espertos expertos na matéria; eu recupero acá o programa que emitira anos há na rádio Kalimera ao respeito deste tema e depois de sofrer, umha vez mais, a estúpida normativa de modificar umha hora os relojos cada 6 meses. Segundo os governos que manejam nossos horários isto fai-se para aforrar costes energéticos; mas eu hoje acordei a obscuras e tivem que ir acendendo todas as luzes da minha casa para nom tropeçar e cair de bruços, algo que já havia tempo que nom tinha que acometer pois denantes de hoje já case era de día quando soava meu despertador para ir trabalhar.

Volto pois colar este programa de Comochoconto, nesta minha bitácora, que emitira por primeira vez em 2007, co galho da mudança horária do vrâo, e que acho segue em plena atualidade, por mais que me pese. Ne-le fago além umha mençom ao absurdo de que na Galiza tenhamos o mesmo fuso horário que no resto do estado espanhol (agás Canárias) e o mesmo que o que tenhem na Galitzia polaca (!!!) por umha decissom tomada no franquismo polo seu germanismo e a sua fília com o nazismo hitleriano:

E que nom nos chamem a engano pois essa política aforrativa nem sequer é universal pois há um feixe de paises que nunca modificam seus husos horários ao longo do ano e por suposto nom é factível crer que tanto quando nos quitam como quando nos engadem umha hora, sempre aforramos:

Por tudo isto súmo-me ao clamor popular:

Deixe um comentário

