Tinha que dize-lo!!

Venho de botar umha olhada á página web do que, os nossos governantes da Junta, derom em chamar “Bosque de Galicia” e que nom vem sendo mais que umha plantaçom de árbores a eito e só seguindo um traçado desenhado previamente por umha “paisagista” e deixando entre elas uns carreiros ou sendeiros destinados para que a cidadania se passeiem ou fagam atividades desportivas. O que vem sendo o primeiro bosque desenhado que conheço.

E além disso, se bem na teoria todas as árvores som autóctones isso nom lhe otorga caráter de  bosque, partindo de que ditas árvores nom cumprem com o requisito básico para ser considerado como tais, dado que se tomamos conta da definiçom do Estarviz: autóctone: “nascido na própria terra que habita”, isto nom se cumpre no nosso caso, dado que essas árvores todas que estám plantando nas ladeiras do Gaias nascerom nalgumha sementeira ou viveiro e só depois de ter medrado um pouco, foram trasplantadas nesse monte.

Dita operaçom de lavado de cara do monte Gaias e da Cidade da Cultura, tem como objetivo conseguir que a gente se achegue até o mausoléu de Fraga e tratar de paliar assim o grande fracaso que está a ser esta obra faraónica que tinha como aspiraçons converter-se no 2º sítio mais vissitado de Compostela depois da Catedral, algo que fica muitíssimo distante. Pero dito lavagem de imagem vai ter um coste muito elevado (que pagamos entre todas) duns 600.000 euros: a plantaçom já ascendera a uns 300.000 euros e a elo há que sumar algo mais de 273.000 euros do custe da “rede de iluminaçom para os caminhos e sendeiros do Bosque de Galicia”; que dito de passo, eu nunca vim um bosque que tivera luz artificial.

E tudo elo rodeado dumha grande parafernália mediática e com nosso presi pousando para a foto no momento de colher o sacho e ir plantar um rebento numha imagem muito imilar a quando colhera umha mangueira para fazer ver que apaga-va um lume.

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s