E o podemita grego Tsipras beija a lona, lambe o cu da Troika e privatiza e recorta como um Rajoy qualquer

Em tanto por estes lares, as suas amizades imperecíveis, suas sósias podemitas que tanto loubaram a vitória de Syriza e a chegada do seu amado líder Alexis Tsipras ao poder na Grécia, andam enfrascadas em acadar outra imnpepinável derrota na sua deriva publicitária mediática coa sua apresentaçom da moçom de censura contra Rajoy; resulta que Tsipras vem de assumir as teses da Troika que diziam combater e acaba de assinar um acordo que inclue um RECORTE do 18% nas pensons (que afetará a 900.000 pessoas que se passarám de cobrar 700 € de meia a só 560 €) e a criaçom dum fundo orientado a gerir um PROGRAMA de PRIVATIZAÇONS. Privatizaçons que já começaram tras pautar o passe da gestom de 14 aeroportos a umha empresa alemana (Fraport) e que tamém vam afetar a portos, minaria de carbom e a operadora de Gas Natural.

Pero nada, eh. Só som coisas que se passam e que de nom estar Syriza e Alexis ao mando de seguro que iam ser piores as coisas; menos mal que estám as salvadoras da pátria ao mando, essas que desde que governam seguem a manter as suas fronteiras pechadas á entrada das perigosas refugiadas que só atopam auxílio verdadeiro nas anarquistas e outras gentes nom politizadas.

Vos, votantes podemitas e mareantes, sósias das votantes gregas de Syriza, seguide confiando em coletas e exjuízes que condenam titereteiros e exmilitares que justificam guerras.

Anúncios

Uma ideia sobre “E o podemita grego Tsipras beija a lona, lambe o cu da Troika e privatiza e recorta como um Rajoy qualquer

  1. Pingback: Anarquistas contra Syriza, essas coleguis gregas das Mareantes Podemitas. | ogajeironagavea

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s