Erre que erra: O milhor alcaide do BNG insiste em parabenizar e confraternizar coa BRILAT do ejército espanhol

Miguel Anxo Fernández Lores -médico e politólogo a semelhança do autor da obra canónica do galeguismo ativista e militante, do egrégio do nacionalismo galego: D. Alfonso Daniel Rodríguez Castelao e que ao igual que este é conhecido polo apelido materno- ponherá, o vindeiro 27 de maio “Día de las Fuerzas Armadas Españolas”, a Alameda pontevedresa a plena disposiçom da Brigada de Infantería Ligera (Brilat), para que esta exponha os seus veículos, armamento e equipas de telecomunicaçom.

De tal jeito vem de faze-lo público nesta semana a través dos falsimédios galegos o novo General ao mando desta brigada aerotransportável, Antonio Romero, quem explicou que a cidadania “tiene derecho a conocer en qué se gastan sus impuestos, qué es lo que hacen las Fuerzas Armadas”, e é por isso que o alcaide bloqueiro cedeu a Alameda para tam grande empenho guerreiro.

Pero nom é que a Lores lhe dera agora um arrebato militarista, nom oh… Já as compas de Abordaxe! venhem dando conta pontoal do seu apego militarista quando em fevereiro de 2016 celebrara a BRILAT, com grande boato, o seu 50 aniversário desfiando polas ruas da cidade do Lérez; e mais quando há só uns dias faziam-se eco da notícia que remitia ás palavras do novo general, quem destacava o “bo clima” de colaboraçom co concelho do BNG em Ponte-Vedra, e mesmo ás palavras de Lores quem, pola sua banda, celebrou a relaçom de “respeito mútuo” entre as duas partes e agradeceu a colaboraçom da Brilat cos diferentes eventos desportivos e culturais da cidade, além de desejar-lhe ao novo jefe militar que “esteja a gosto em Ponte-Vedra”.

E assim vam as coisas democráticas por estes lores, digo lares, onde as candidaturas que outrora eram consideradas caseque como da extrema esquerda e claramente antimilitaristas, som as que sentam em enormes cadeiras de sky ou coiro a falar entre risas de veículos e armamento que agora mesmo está a causar mortes nalgum lugar do planeta e que vam expôr na Alameda pontevedresa para que crianças e maiores observem com acalma a sua capacidade destruitora.

Anúncios

Uma ideia sobre “Erre que erra: O milhor alcaide do BNG insiste em parabenizar e confraternizar coa BRILAT do ejército espanhol

  1. Pingback: [Pontevedra] Erre que erra: O milhor alcaide do BNG insiste em parabenizar e confraternizar coa BRILAT do ejército espanhol (por O Gajeiro na Gavea) | abordaxe

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s