Falsimédios de toda pasta e condiçom acostumam, cada certo tempo, a encher seus espaços com fantásticas notícias ao respeito da generosidade de D. Amancio Ortega e da sua família, a través da Fundaçom que leva seu nome, para com as pessoas doentes de câncer: e assim os jornais saem as ruas repletos de colunas panegíricas por doquier e as televisons e rádios fam reportagens sobre tam excelência bondade e um sem-fim de louvanças emergem espontáneas nos corrilhos das barras de bar entre compas de curro, estúdios ou mesmo na cola do paro, e com especial admiraçom, mesmo devoçom, nas salas de espera das consultas médicas.
Já tenho tratado o tema desta peculiar filantropia da fundaçom orteguiana, mas hoje quiger focaliçar o assunto aportando um dado que saiu nalgum falsimédio (num pequeno espaço do apartado adicado á economia, que caseque ninguém olha) e do que acho que ninguém fijo umha ilaçom com a tam cacarejada donaçom dos noseiquantos milhons á sanidade pública para a luta contra o câncer. É refíro-me ao feito de que a filha primogénita de Amancio, Sandra -hoje em dia a mulher mais rica de Espanha graças a morte da sua nai e de quem, a imprensa de papel couchê, destaca “seus escasos aires de grandeza”– é a 2ª maior acionista da farmaceútica “Pharma Mar”, que como se fosse coisa da casualidade, adica-se a fazer negócio coas doenças provocadas polo câncro. Oh casualidade causal!!
“Pharma Mar” empresa pujante nas bolsas, que segundo espertos economistas vai ser a que mais vai subir em ganáncias nas neste ano 2017, até um 82% !!! e com uns benefícios previstos de 7 milhons de euros que se multiplicaria por 3,2 vezes de cara ao vindouro ano e subindo… dado que tudo aponta a que seu valor subirá mais do 50% a meio prazo; de feito no que vai de ano, as açons de Pharma Mar subiram já case um 49% em Bolsa.
Da-me a mim que os cronistas dos falsimedios tiram flores á família Ortega por mandato ou, pior ainda, por pura submissom, pois ditos “escasos aires de grandeza” chocam coas suas imparáveis ganáncias no mercado da saude humana; de igual jeito que choca essa teima familiar em possuir empresas sicav (das que só pagam umha miséria a fazenda) e imobiliarias ubicadas por toda a orbe das que tiram grandes réditos aproveitando a especulaçom. Especialistas em semelhar bos entanto enchem seus petos.
Pingback: Dos caritativos donativos dos Ortega e da sua hipocrasia. E de como os “mass merda” loam e ensalçam a “humanidade” desta família de “escravistas infantis” | ogajeironagavea