A todas as Horteras que pese á vaga de calor do sábado estivestedes dándo-lo tudo no pátio do CSO do Sar: Obrigadas!!

Recolho e dou pulo a esta informaçom publicada hoje na web de “A Kalimera”:

Nom fumos muitas as assistentes mas sim as suficintes como para que, um ano mais, a nossa Festa Hortera fosse um grande hit da nossa história presente.

Começamos com um moi interesante roteiro para guiris pola cidade amuralhada dirigido com grande maestria polo ceremonioso Demetrio Pélaez (assim foi como se apresentou nosso cicerone); experiência que haverá que repetir mais vezes dada a repercussom causada do nosso vagar entre viandantes picheleiros. Cabe sinalar que ao início do mesmo coincidimos co passo da festiva manifa do Orgulho coa faixa da cabeceira assinada por “Transmaribolleras Compostela” e ás que queremos agradecer de maneira explícita o feito de ter retrasado o começo da sua particular Festa (no pub Curruncho) para nom colidir coa nossa e poder estar em ambas (além de ter o magnífico detalhe de dar pulo á nossa festa no seu muro de feisbuk); detalhes assim fam unir e estreitar amigáveis laços entre coletivos; esperamos e desejamos que se espalhe o ejemplo.

Tras a passeata deu começo a Festa Hortera a cárrego do nosso mais leal histórico picadiscos Ángel (do bar “Olvido”) e hora e meia depois começaram as atuaçons no cenário apresentadas polas sempre solidárias, fantasiosas e imaginativas “As Tres Nebrosas” num semparar de subir gente para fazer-nos bailar e rir até o final da Festa pois ao final foran tantas as atuaçons (a dizer verdade moi poucas preparadas previamente) que nom houvo lugar para o final programado coa atuaçom do picadiscos “O Neto da Tremenda”, se bem poidemos desfrutar dele na continuaçom da Hortera no pub “O Pozo”.

E assim num clima de franca camadereria, risas e muita calor saimos do CSA do Sar contentas e moi satisfeitas co bo transcorrer dela, coas facilidades que se nos dam por parte da Assembleia deste centro social autogerido desde que chegamos e nos instalamos nas suas dependências.

Aproveitamos para fazer um chamado á gente que tirou fotos e vídeos da Festa para ver se no-los fam chegar via e-mail a info(arroba)akalimera.org

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s