Hoje no programa de A3 de Ana Rosa emitirom umhas gravaçons onde umha equipa deste programa consiguiu (segundo eles) falar com cinco dos responsáveis da manifa okupa que denunciam agresons e detençons ilegais por parte da Polícia e acusam aos médios de manipula-la informaçom.
Diante disto queixam-se com razom desde Galiza ContraInfo do roubo das suas imagens para manipular e tirar conclusons falsas ao respeito do que, as pessoas entrevistadas, contam ao jornalisto infiltrado (veja-se com quanta intensidade pretende criminalizar até o uso do galego).
Para quem somos de Compos e sabemos o que se passa nesta cidade esta gravaçom é umha demonstraçom palpável da estupidez que se transmite polas televisons espanholas (e galegas). Aqui tendes o vídeo que vem de subir a rede “tantallejo” co singular cabeçalho de “Burla, maldición, okupas, comandos portugueses, proetarras e moita psicodelia” (a nom perder!!; para botar umhas risas!!;…)
O intento de criminalizaçom de AR é tam burdo que a mim só me provoca risas a esgalha. O que me surpreende é a facilidade com que o jornalisto obtivo as respostas que quiger. Quiçás haveria que agradecer-lhe ás entrevistadas polo enviado a Compostela de Ana Rosa por ter-se saltado as recomendaçons da gente do Escárnio e Maldizer de nom dar informaçom algumha aos falsimédios e de sinalar seus sites na rede como única fonte rigorosa dos acontecementos passados e vindouros.