Aviso para pelegrinas: O que vos contaram da neve na Galiza nom tem que ver nada co clima

Depois de comprovar “in situ” e “de visu” que as e os pelegrinas destes tempos substituirom “ex profeso” os báculos de pau “ad hoc” para peregrinagem -que todas suas predecesoras usavam “in illo tempo”– por bastons de esqui de neve rematados em perigosa ponta ; lanço desde esta minha gávea este aviso intencionado para que depois, ninguém que venha a Compostela com intençons de se lançar costa abaixo por umha pendente nevada, se chame a engano:

Se algumha vez estando por vossas terras do além, escutáchedes dizer alguém que na Galiza havia moi boa neve e mesmo se alguém algumha vez vos comentou que nosso presidente tinha grande gosto por ela; nom se estavam a referir a precipitaçom de cristais de gelo agrupados em flocos ou folerpas e formados pelo congelamento do vapor de água que se encontra suspenso na atmosfera nem aos próprios flocos desses cristais. Acho que há um pequeno erro de interpretaçom léxico pois a única estaçom de neve que há na Galiza é a de Cabeça de Manzaneda que está ubicada bem longe de Compostela e penso que nom há nenhuma ruta oficial entre ambas localidades que figure entre os múltiples caminhos de glória que chegam agora a Compostela.

É por isso que vos aconselho que voltedes á costume de colher polas caidas das árvores do caminho para fazer vossos báculos á velha usança e que reservedes para esquiar esses vossos perigosos paus afiados na ponta que muitas pelegrinas movem a ligeira de trás pa’lante e vice-versa e que qualquer dia vai trazer umha desgraça.

(Inciso: diante da manifesta perigosidade destes basons, nom tem nada que dizer a nossa precavida polícia antidistúrbios?).

Ah! e que saibades que essa neve da que escutachedes falar como se fosse de por acá, ao igual que eucaliptos, mimosas e pinheiros, nom é autoctone. Outra coisa é que, ao igual que nosso marisco, está por acá muito mais barata que alende nossa terra e nossas costas.

(Aviso de agasalho: o marisco que vos vendem no Franco nom sempre é de por acá)

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s