Compostela Aberta colocará cámaras de vigilância no entorno de S. Francisco

Segundo a informaçom recolhida do mentideiro compostelá: A decisom de fazer peonil o tramo da avenida Joam XXIII na sua parte próxima a S. Francisco e co galho de evitar o caos circulatório produzido tras a volta ao cole (lembramos que a escola pública “López Ferreiro”, além da biblioteca tamém pública “Anxel Casal” e as Faculdades de Educaçom e Enfermaria, ficam nesse entorno), nossos regidores podemitas, confluentes, mareantes e supostos anovadores, só se lhes ocorreu optar pola velha via da repressom recaudativa e coa mesma colocar cámaras de vigilância para controlar quanto tempo se passam os veículos em dita avenida e mesmo saber se fam algumha parada e coa mesma… Zasca!! tirar do talonário e multa ao canto!!

Nada novo aporta Anova e confluentes á hora de buscar outras alternativas para ofertar-lhe ás usuárias desses centros públicos, e assim atuando “mutatis mutanti” ás agachadas e aproveitando o periodo estival de inatividade ou de baixa assistência a esses centros públicos, figerom peonil esse tramo para favorecer assim o tránsito de pelegrins e turistas que se achegam a Compostela em autobuses privativos com aparcadoiros reservados na Dársena de Joam XXIII. Como já digera noutra entrada falando disto, é claro que o único que lhes preocupa a Compostela Aberta som a gente que vêm de afora e a quem vivemos aqui todo o ano que nos segam dando…

Já tamém tenho falado noutras entradas desta minha bitácora (1 e 2) da nula vontade da equipa de governo de Compostela Aberta (CA) de mudar nada essencial em quanto ás agressons aos direitos civis cometidos pelos anteriores vereadores e suas equipas com as cámaras de vigilância nas ruas. Na altura queixei-me de que nom quitaram as já instaladas, mas isto de agora é umha volta mais de porca no seu caminho a seguir emporcalhándo-se na lama do Sistema, pois som quem denantes criticaram a colocaçom das cámaras, quem instalarám as novas para benefício de estranhos e prejuízo do povo que dim representar.

Quero deixar constância de que eu som firme partidário de fazer peonis todas as cidades co galho de que voltem os espaços públicos, as ruas e as praças, a ser lugares de esparcimento, jogo e passeio, sem ter que estar pendente de que um veiculo a motor te passe por riba ou te golpee ou feche teu passo.

Mas nunca jamais instalaria cámaras de vigiância!!

Assim pois remato umha vez mais berrando: Abaixo as cámaras!!!

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google

Você está comentando utilizando sua conta Google. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s