A Por Ellos, Oe !!

Espanha toda em alerta 4 antiterrorista!! Tras o terrível atentado nas Ramblas de Barcelona todas as precauçons para que nom volte ocorrer som poucas. Todas as administraçons, locais, provincias, autonómicas e estatais pedem e demandam mais presência policial na ruas das suas competências para tentar intimidar a possíveis terroristas de cometer outra barbárie.

Mas essa urgência por exiger mais forças de seguridade nas ruas de todaespaña e mesmo esse dispôr de obstáculos em ruas, praças e avenidas para evitar a proliferaçom de terroristas kamikazes ao manejo de camions e furgonas, desapeceu como fume de palhas quando apareceu á vista um problema de muitíssima maior quantia para a seguridade nazional que veu motivar a deslocaçom da maioria das forças especiais de antidistúrbios até só umha parte da pel de touro e deixando nos mínimos ao resto.

As intençons separatistas por mor dum perigoso referendum das avessas catalanas merecem toda a atençom de nossa forças do bem e coa mesma é preciso deslocalizar lá quantas poidam ir, mesmo que seja preciso deixar baleiras de seguridade ao resto dasespañastodas. A olhos de qualquer pessoa com dous dedos de frente esta atitude decidida e valente dos nossos governantes merece nosso aplauso índa que sinifique deixar-nos em bolas ao resto das subditas da real realeza española em quanto a como enfrontar um perigo jihadista.

Dentre as forças favoráveis a manter españauna só gentes como as podemitas mareantes enturbiaram tal aclamaçom geral de apoio ás nossas forças de seguridade. Essas covardes que contam com serviço de proteçom oficial de escoltas se cagarom pola pata baixo em Zaragoza porque um grupo de patriotas forom fazer-lhes um escrache e ameaçavam com dar-lhes um repaso. Podemitas com moi pouco poder que tiverom que recorrer a chamar por telefone a papá Rajoy para que os seus nom lhe foram á chepa. Mareantes chorimicas que em plano vitimista ficarom encirrados por medo a sair entanto reclamavam maior presência policial para que os patriotas nom lhes zoscaram. Esquerdistas espanhois que caseque chorando queixaram-se de que o protesto das ultras nom tinha permiso; como se estas patriotas precisaram algumha vez de tal estúpido requerimento oficial.

O resto de patriotas compreendem este movimento estratégico de tropas ainda que sinifique deixar o campo aberto a atos terroristas jihadistas no resto do estado espanhol. Como monstra de tanta generosidade só basta com olhar as populares demonstraçons de vivas á garda civil e á polícia nacional, lançando berros para-futeboleiros de ánimo e de desejos de vitória nas bocas de partidárias envolvidas em bandeirolas pátrias da españaunaynocincuentayuna em prol de hérois -alguns deles a sua vez tamém envolvido dos mesmos trapos e saudando ao estilo romano (que depois foi imitado por Hitler). Esses entusiasmos lançados ao vento enchem-nos de orgulho e satisfaçom.
E isso é to, isso é to, isso é todo amigas!!!

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s