Domingo 22 ás 12hs na Alameda de Compostela: Manifestaçom GALIZA di que NOM á LEI de DEPREDAÇOM

Dou pulo a esta convocatória de protesto contra a Lei de Fomento da Implantaçom de Iniciativas Empresariais (LIIE), umha lei que facilita ás multinacionais a depredaçom da nossa terra e que permitirá requalificar terreos queimados antes dos 30 anos. Hoje no parlamentinho tinham previsto aprovar esta Lei pola porta de atrás cos votos do PP em solitário (coisas da maioria abosulta representativa quando só tês o voto do 25,24 % do eleitorado com direito a voto) e co silêncio cúmplice do resto das forças com representaçom parlamentar que semelha tamém assinaram um pacto de nom amolar o governo durante a crise dos lumes, como já fijo o exjuiz mareante Luís Villares (sic) “hoje nom é o momento de pedir dimisons senom que os responsáveis políticos trabalhem tentando de dar soluçom a aquilo que nom figeam em todos estes anos”; e que nom estranharia que se sumaram á criminalizaçom do povo como já figeram durante seu mandato bipartito BNG e PSOE.

Recolho esta informaçom facilitada por Hermericus Tesla nunha rede social:

“Só dicir que un bó aperitivo ao que se nos ven encima é a megamina de Touro que vai contaminar as terras deste concello volvéndoas un páramo e o peor é a ontaminación que provocará no río Ulla e na ría de Arousa. Esta mina xa estivo aberta fai décadas e nas fotos de abaixo que fun sacar hai uns días da zona, pódese ver como está o entorno actualmente. Aí non hai vida. A mina proxectada terá unha supericie equivalente ó 15% da extensión de Vedra (có cal será unha das maiores minas A CEO ABERTO de Europa). A xente xove de Touro que colla as maletas; quen goste de pescar que garde as canhas; quen tenha un pozo ou mina na zona que vai buscando auga embotellada…

A ver esa nova remesa de patriotas se protestan agora tamén porque os nosos recursos e medios de vida os levan as grandes multinacionais”.

Ligaçons de interés:

ContraMINAcción: http://www.contraminaccion.org/depredacion/lei-de-depredacion-de-galiza-calendario-de-campana/

Lei de montes reformada: https://www.boe.es/…/…/2015/07/21/pdfs/BOE-A-2015-8146-G.pdf

Projeto do PP para a lei de implantaçom de iniciativas empresariais:
http://www.parlamentodegalicia.es/…/Bibliotec…/B100154_2.pdf

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s