Opinions muito interessantes sobre os lumes – “Se buscam culpáveis que se mirem num espelho”

“O lume do ladrom arde por debaixo e por enriba, nom”. refraneiro popular galego

Colo acá as ligaçons a 3 artigos que, ao meu entender, ajudam a calibrar a magnitude da tragédia que sofremos na Galiza e mesmo no Portugal e alguma coisinha mais falando de lumes:

– Sobre incendios Forestais – assinado por “Un dos do lume”; e que recolhim da minha página amiga A Irmandade da Costa, do que vos colo seu início: “Eu son brigadista da empresa SEAGA na provincia da Coruña. Este fatídico fin de semana acababamos de ser recontratados (*) para o dispositivo antiincendios, ainda así ninguén nos chamou para actuar. Gustaríame facer unhas pequenas reflexións soltas sobre esa e outras cuestións relativas á vaga de lumes”.

– Miguel Ucles, as verdades dun bombeiro que estivo nos peores lumes: “Menten descaradamente”; entrevista assinada por Xurxo Salgado no jornal digital Galicia Confidencial . Colo acá a entrada na matéria: É o presidente da Plataforma de Bombeiros Públicos de Galicia. Estivo todo o domingo dun lado cara a outro no sur de Pontevedra para tentar facer fronte ás lapas nos peores incendios, os de situación 2. Viviu tensión, terror, medo, indefensión… pero sobre todo, moita solidariedade. A de centos de veciños que saíron a axudalos cando máis o precisaban. Sobre a coordinación, os medios e os efectivos dos que fala a Xunta é contundente: “Menten descaradamente”. E sabe do que fala. Estivo loitando contra os lumes durante 24 horas.

– El cártel del fuego (I e II) uma reportagem da ctxt assinada em Lisboa por Daniel Toledo; publicado em duas partes (é extenso e íntenso e recomendo a quem coma mim costa-nos lêr textos longos na pantalha, que os cópie e cole num documento de texto e imprima) em 12 e 27 de setembro. Está em castelám e fala da existência duma investigaçom judicial que revela que existe uma máfia empresarial que tem conseguido 250 milhons de euros públicos amanhando concursos de extinçom de lues com médios aéreos ligada a políticos com cárregos públicos que derivaria umha parte importante dos fundos destinados a prevençom de incêndios vam parar, de maneira fraudulenta, a empresas de extinçom com um passado legal mais que duvidoso.

Além destes, colo acá esta ligaçom que vos leva aos artigos que fum colando eu (autoria minha ou nom) em relaçom co lume.

—————-
(*) Aproveito para retificar o que apontava eu na minha antérior entrada deste blogue ORGULHO DE POVO, VERGONHA DE GOVERNO! sobre as declaraçons da conselheira do Rural (a incopetente na matéria) Ángeles Vázquez Mejuto numa televisom privativa negando a finalizaçom do contrato de case 500 efetivos das brigadas antilume que forom despedidos poucos dias antes desta desfeita; a realidade foi que sim foram recontratados antes do domingo pero a ninguém se lhe passou pola cabeça ativa-los e devoltar-lhe as equipos anti-lume que se viram obrigados a entregar o dia 12; é por elo que ratifico, se bem ratifíco-me no meu epiteto de incopetente.

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s