[A Corunha] Ai vêm a Marea! Ai vêm coa sua chequeira a impôr sua falha de liberdade de expressom.

Tenho dado conta em várias entradas deste meu blogue das carências em Compostela em quanto compete da falha da liberdade de expressom no governo de “Compostela Aberta”; mas hoje fágo-me eco da denúncia do CS Gomes Gaioso da cidade herculina contra da política dos seus governantes locais engarçados na “Marea Atlántica”, que vêm sendo a mesma merda que CA; e colo:

2 militantes do nosso Centro Social, retidos e avisados de multa por colar umha faixa pró-independência de Catalunya na Rua Torre.

Nom nos vam intimidar. Se o Concelho da Corunha decide aplicar medidas excepcionais (sançons) para atividades de propaganda habitualmente exercidas por entidades privadas e mesmo instituiçons públicas, responderemos.

Nom vamos tolerar que a polícia da Corunha atue como agente de REPRESSOM SELETIVA DE PROPAGANDA nas ruas.

Chamamos a Marea Atlántica e o governo local a advertir à polícia local da OPORTUNIDADE E PROPORCIONALIDADE nas suas intervençons.

STOP FASCISTIZAÇOM DO ESTADO ESPANHOL!

Como se pode apreciar na foto, o espaço é umha parede utilizada dia a dia para todo o tipo de propaganda com total normalidade.

Além, segundo informaçom do jornal “Diário Liberdade” “os agentes retiveram os dous activistas (I.B. e M.S.) e avisaram ambos de prováveis sançons económicas, o que seria umha medida abertamente discriminatoria contra o Centro Social”.

Uma ideia sobre “[A Corunha] Ai vêm a Marea! Ai vêm coa sua chequeira a impôr sua falha de liberdade de expressom.

  1. Pingback: A Marea Atlántica de A Corunha continua sua campanha de recaudaçom fiscal: 15 novas multas a “manteiros” e 2 a “ativistas” do CS Gomes Gaioso “ | ogajeironagavea

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s