Tenho dado conta em várias entradas deste meu blogue das carências em Compostela em quanto compete da falha da liberdade de expressom no governo de “Compostela Aberta”; mas hoje fágo-me eco da denúncia do CS Gomes Gaioso da cidade herculina contra da política dos seus governantes locais engarçados na “Marea Atlántica”, que vêm sendo a mesma merda que CA; e colo:
2 militantes do nosso Centro Social, retidos e avisados de multa por colar umha faixa pró-independência de Catalunya na Rua Torre.
Nom nos vam intimidar. Se o Concelho da Corunha decide aplicar medidas excepcionais (sançons) para atividades de propaganda habitualmente exercidas por entidades privadas e mesmo instituiçons públicas, responderemos.
Nom vamos tolerar que a polícia da Corunha atue como agente de REPRESSOM SELETIVA DE PROPAGANDA nas ruas.
Chamamos a Marea Atlántica e o governo local a advertir à polícia local da OPORTUNIDADE E PROPORCIONALIDADE nas suas intervençons.
STOP FASCISTIZAÇOM DO ESTADO ESPANHOL!
Como se pode apreciar na foto, o espaço é umha parede utilizada dia a dia para todo o tipo de propaganda com total normalidade.
Além, segundo informaçom do jornal “Diário Liberdade” “os agentes retiveram os dous activistas (I.B. e M.S.) e avisaram ambos de prováveis sançons económicas, o que seria umha medida abertamente discriminatoria contra o Centro Social”.
Pingback: A Marea Atlántica de A Corunha continua sua campanha de recaudaçom fiscal: 15 novas multas a “manteiros” e 2 a “ativistas” do CS Gomes Gaioso “ | ogajeironagavea