Nom contedes comigo!!

Estám a pedir um monte de anos de cárcere a opinadoras nas redes, a cantantes e poetas, os últimos som de agora mesmo, índa que ningum grande médio fale deles, rapeiros malhorquinos ou galegos por fazer letras de cançons antimonárquicas ou antifascistas; o mesmo querem fazer com moços antifascistas de Madrid ou de Altsasua por pelejas nos bares ou nas ruas; levam anos perseguindo, criminalizando e encirrando anarquistas e independentistas bascas e galegas baixo leis que, mesmo depois se consideram anticonstitucionais. E ninguém se moveu, além das mesmas de sempre.

Agora encirram a vários defensores deste sistema económico capitalista que participaram da aprovaçom da Constitución espanhola do 78 e dos seus Códigos penais de continuidade legislativa franquista e mesmo das leis mais restritivas como a lei Corcuera e que mesmo apoiarom os governos do PSOE e PP mais belicosos co resto do mundo, e há que sair ás ruas a reclamar sua liberdade?

Para essas e esses que com seus “votos delegados” figeram o possível para hoje fiquem elas mesmas encirradas, nom vou pedir nada; som cúmplices deste Sistema injusto e nom podem alegar inhorância. Som vítimas das suas próprias regras de jogo. Além seus governos autonómicos som os encárregados dos cárceres catalás e nom por isso deixarom de ser centros de extermínio, além sua polícia persegue e acossa a quem se mova fora do seu limitado pacifismo. Depois de frustrar as ilusons da maioria do povo catalá; agora jogam a baça de vítima das suas próprias leis, da sua falsa divisom de poderes e duma aplicaçom ajustada a seu direito por uma juíza sem escrúpulos.

Por mim já podem seguir esperando.

Baste dizer que sego apoiando o direito dos povos a sua autodeterminaçom, nom assím nom tenho nenhuma querència com que estám a frear, dum e doutro bando, o Procés que o povo demanda.

(*) Recomenda encarecida sobre o tema: O artigo “Liebre liebre quiero ser…, quiero ser quiero ser… Liebre” x Acrato Saurio publicado em AlasBarricadas

———————————
Relátorio histórico do seu colaboracionismo (muitíssimo maior em CiU que em ERC)

Julho 1978 A Constitución Española é aprovada com o voto afirmativo de Pacte Democràtic per Catalunya (PDPC) de Jordi Pujol, coaligaçom eleitoral que obtivera 11 assentos no congresso espanhol. Pola sua parte, ERC con só o escano de Heribert Barrera abstivéra-se na votaçom do Congresso; depois seu partido, no referéndum, sumára-se ao voto negativo

Palavras de Jordi Pujol na sessom do Pleno do Congresso em 21 de julho de 1978: “Nuestra Minoría, la Minoría Catalana, no sólo aporta su voto positivo a la Constitución, sino también su voluntad de trabajar, y de hacerlo ilusionadamente en lo que, dentro de muy pocos meses, pocas semanas, una vez esté aprobada la Constitución por el Senado, van a ser los grandes objetivos colectivos de democracia, de autonomía, de reconocimiento de las identidades colectivas, de solidaridad y, más precisamente, de superación de la crisis económica y de la crisis social y, en términos más generales, de creación de ese clima colectivo, de creación de ese saber convivir, saber vivir juntos, saber trabajar juntos, saberse, en algún caso, soportar juntos, sin todo lo cual ningún país sale adelante.”

Nov 1991 O Congresso aprova a ‘Lei Corcuera’ cos votos a favor de CiU que tivera 1.032.243 votos e 18 deputadas. ERC nom obtivera representaçom com só 84.756 apoios eleitorais

Nov 1995 O Congreso aprovou o postergado Código Penal da Democracia, até agora seguia vigente o código penal do franquismo. As 17 deputadas de CiU e a televisiva Pilar Rahola por ERC votam a favor

Maio 2010 O Congresso aprova um Código Penal mais duro com o apoio das 10 representantes da CiU e as 3 de ERC

Março 2015 O Congresso aprova coa maioria absoluta do PP a chamada lei de Seguridade Cidadá ou Lei Mordaça. No Somos Delito invitara aos demais partidos a comprometerse formalmente com a sua derogaçom postérior. ERC assinara pero CiU negára-se a elo ainda que fosse testemunhal.

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

w

Conectando a %s