Cospedal, Soraya e os fakes (atualizaçom das mentiras da ministra da guerra espanhola)

Destacavam ontem alguns falsimédios a Soraya Sáenz de Santamaría como a gram protagonista da “Jornada Anual de la Unión de Televisiones Comerciales en Abierto (UTECA)” na que entre aplausos da confluência ditou sentência ao respeito dos fakes (notícias falsas e inventadas que se dam como boas nos falsimédios e mesmo nalguns dos chamados “médias alternativos”, quanto menos naqueles que nom tenhem coidado com o que publicam e/ou defundem). Estas foram suas palavras dirigidas ao que ela chamou “médios tradicionais” (estas retrógadas muito gostam de pôr epítetos a suas afins decimonónicas) dos quais dijo (sic):“son los que tienen la obligación, opoturnidad y responsabilidad de filtrar, contrastar y verificar todas las informaciones”.

Em quanto rematei de lêr sua recomenda, ou mais bem sua encomenda aos médios afins, meu veleidoso cerebro levou-me direitinho, sem saber moi bem porqué, á história das risas que se pegaram dous humoristas rusos coa nossa ministra das defensas militares, María Dolores de Cospedal, vítima duma chança incrível para qualquer pessoa desperta, na quer um dos humoristas fazéndo-se passar polo ministro de Defesa de Letonia assegura-lhe que Puigdemont é um espia ruso alcumado ‘Cipollino’. Mas se mau foi que nom filtrara, nem contrastara nem muito menos verificara tal dissimulaçom, pior foi seu burdo intento de zafar quando já fora descuberto o bulo, mentindo com descaro:
E digo MENTINDO COM DESCARO porque nom é certo que nom volvera chamar, á contra, estava interesadíssima no tema e mesmo tinha intençom de que M. Rajoy falara co presidente de Letónia na cumbre de presidentes da CEE. Hei aqui o vídeo á íntegra da conversa (legendado em castelám):
De tudo isto podem-se quitar quanto menos várias conclusons:

1ª) Que Soraya nom se leva bem com Mª Dolores

2ª) Que Mª Dolores minte como uma cossaca

3ª) Que M. Rajoy tamém picou na brincadeira dos humoristas rusos

4ª) Que se a ministra de Defensa tragou com este fake é evidente que á gente do PP seguirám a meter-lhes quantos fakes queiram


Atualizaçom (tirada do portal ElNacional.cat) :

Alexéi Stoliarov, um dos humoristas rusos, manifestou que sua impressom é de que María Dolores de Cospedal “nom é moi lista” e engadiu “nom há dúvida de que creu-no tudo”.

“Depois da primeira conversa, se passarom 15 minutos e volveu-nos chamar ela. Dijo-nos que falara com o primeiro ministro (Rajoy), a quem lhe transmitira a informaçom e que este estava moi interesado em ver-nos em pessoa tres dias depois.  Falamos umas cinco vezes durante o día”

 

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s