Luns, 2ª feira, 27 nov as 9hs. nos Julgados de Fontinhas- Concentraçom Solidária diante juízo a 12 estudantes da USC

Em tal data dará começo o juízo criminal contra 12 estudantes denunciadas por irrumpir em 14 de março de 2013 no Conselho de Governo da USC quando protestavam, junto a muitas outras, contra os recortes na educaçom do Governo do PP. Tras 4 anos e médio agardando, e sem saber índa bem a que supostos delitos se enfrontam, em 27 e 29 de novembro e 1 de dezembro, terám que comparecer nos julgados de Fontinhas para assistir ás sessons deste juízo no que se quere criminalizar, uma vez mais, á joventude rebelde que protesta.

Tal como já contei noutra entrada recém desta minha bitácora o governo da USC, e seu representante supremo, nosso egrégio reitor, nom dúvida em criminalizar uma luita justa á vez que ámpara a profissorado com atitudes misógenas, homófobas e/ou violentas.

Para amosar a solidariedade com as represaliadas convocam desde a plataforma “Nom à Repressom na USC” á Concentraçom que decorrerá em 27 de Novembro, 2ª feira, desde as 9 hs. diante dos Julgados de Fontinhas de Compostela.

APOIA, ACODE, DIFUNDE!!!!!

Uma ideia sobre “Luns, 2ª feira, 27 nov as 9hs. nos Julgados de Fontinhas- Concentraçom Solidária diante juízo a 12 estudantes da USC

  1. Pingback: Nom a repressom na USC !! Multadas 8 estudantes por protestas contra os recortes em educaçom | ogajeironagavea

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google

Você está comentando utilizando sua conta Google. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s