Brasil – A Operaçom Érebo em caça contra anarquistas de Porto Alegre continua

Já falei desta repressiva Operaçom Érebo em perseguiçom de compas brasileiras em duas anteriores entradas desta minha bitácora (1 e 2) ; agora colo de Turba Negra, Contra-Informação pela Agitação Anárquica estoutras notícias (1 e 2) , a 2ª de hoje mesmo, que alertam da continuidade desta Operaçom repressiva, agora em Porto Alegre, atendendo ao seu pedido de que se espalhem as notícias:

ALERTA! Nova investida da Operaçom Érebo contra anarquistas

A Operação Érebo acaba de invadir mais locais no centro de Porto Alegre, procurando prender anarquistas. De acordo com o departamento de inteligência da Polícia Federal, a bófia mantém em seu poder uma companheira – a sua identidade ainda é desconhecida. Por favor, compartilhe e espalhe a solidariedade!

Em 30 de novembro de 2017, a operaçom policial Érebo novamente atacou ás anarquistas. Invadiram algumas casas, roubando coisas e destroçando tudo que estava no seu caminho. Nom sabemos muito bem se há mais espaços invadidos. A comunicaçom está precária já que nom sabemos dos níveis da intervençom policial. E esta vez nada foi difundido na mídia.

Ainda quando a tempestade parecia ter se acalmado e nom se tinham detidas nem informaçom sobre a operaçom, temos a certeza de que eles estám nos procurando. A diferença de outras incursons, a operaçom Erebo parece  vir devagar mas sem pausa.

Nós nos mantemos fortes, decididas e ainda nestas perseguiçons, a certeza do amor pola liberdade grita mais forte.

As mostras de apoio e solidariedade nom faltam e as diferentes posturas do anarquismo tem se mantido firmes no seu rechaço a autoridade e no seu braço tendido ás companheiras. Isso nos fortalece.

Que se espalhe a notícia

Braço tendido ás companheiras, punho fechado aos inimigos!

Procuremos que viva a anarquia!

 

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s