Recolho esta informaçom do portal “Ruptura Colectiva”.
Coordinadora Arauco-Malleco
Informamos que este sábado 13 de janeiro, como parte da férrea determinaçom por recuperar nosso território, forças de resistência lavkenche (*) da Cordinadora de Comunidades Mapuche (CAM) realizarom açons de control territorial no fundo Choque zona de Lleu-Lleu (*).
Informamos tamém que durante a tarde uma equipa fortemente armada do Grupo de Operaçons Policiais Especiais (GOPE) intentou despejar o fundo utilizando armamento de guerra e veículos blindados, produto desta açom violenta da polícia houvo um enfrontamento e uma firme resistência dos Weychafe que obrigou aos carabineros a repregar-se, nom registrándo-se feridas nem detidas.
Até agora as forças de resistência da CAM mantenhem o control da zona e durante a tarde da 2ª feira, dia 15, realizou-se um llellipun (*) no interior do prédio para pedir a nossa Ñuke Mapu (*) apoio e força nesta luita.
A CAM comunica a nosso povo que estas açons de luita nom se deterám e que medrarám na medida que aumente tamém o compromiso de todo nosso povo. Todas somos partidárias desta luita e todas estamos chamadas a sumar-nos e ser protagonistas desta história. O caminho cara uma liberdade verdadeira e digna, é o caminho da luita e a resistência.
Pola recuperaçom do território mapuche.
Cordinadora de comunidades mapuche. CAM.
Avançando na liberaçom nacional mapuche.
20 anos de luita.”
(*) Lavkenche Território que compreende o sur da província de Arauco: comunas de Tirua, Cañete, Contulmo e Los Alamos.
(*) Fundo Choque zona de Lleu-Lleu (ver mapa)
(*) Llellipun Cerimónia mapuche de agradecemento
(*) Ñuke Mapu Terra Nai coma representaçom do «mundo mapuche» em interaçom coa cosmografia