“Auto-organizaçom e Apoio Mútuo contra as fronteiras” Gotejo Solidário co Sindicato de Manteros e Lateros de Madrid

Dias atrás figera um oco nesta minha bitácora a um outro gotejo solidário coas pessoas migrantes residentes na Catalunya; agora é de rigor fazer o próprio com estoutra iniciativa solidária que parte das migrantes residentes em Madrid baixo as demandas de: Auto-organizaçom e Apoio Mútuo contra das fronteiras. Nenhum ser humano é ilegal. Sobreviver nom é delito.
Seu objectivo geral é que todas as pessoas, independentemente da sua origem, tenham acesso a uma vida digna e plena. Suas ferramentas som uma dinámica participativa que mediante o apoio mútuo e a interaçom solidária com os coletivos que lhes arrodeam desafie dia a dia as barreiras que nos dividem co galho de sentir-se fortes e fazer valer os seus direitos demostrando que se pode conviver e posiçonándo-se em contra do discurso do medo, do ódio e da xenofobia dos médios e as instituiçons.

Seus objectivos mais específicos som:

– Garantir o acesso aos direitos a toda cidadania
– Combater o racismo, a xenofobia e a repressom institucional
– Fomentar a convivência e evitar a fragmentaçom social
– Promover uma sociedade civil informada, consciente e participativa

As aportaçons recebidas servirám para financiar estas atuaçons, sostendo as suas campanhas e mobilizaçons, o seu grupo de teatro, os obradoiros de direitos, a assessoria jurídica, o projeto “Hortas abertas” ou outras iniciativas orientadas ao autoemprego e á regularizaçom, assim como para sufragar os gastos fijos do seu local de reunions.

Mais informaçom acá

Anúncios

Uma ideia sobre ““Auto-organizaçom e Apoio Mútuo contra as fronteiras” Gotejo Solidário co Sindicato de Manteros e Lateros de Madrid

  1. Pingback: Tudo um Ejemplo de Dignidade: O “Sindicato de Manteros y Lateros” rejeita 5000 € que Ahora Madrid aportou ao seu “Goteo” | ogajeironagavea

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s