2ª etapa da Campanha Internacional “Mulheres Ergám-se por Efrîn, Medra a Resistência!

Colo (e traduzo) de Rojava Azadi Madrid:
A nossa cidade de Efrîn foi conhecida polo mundo sobre a base das salvagens ataques perpetradas polo exército turco e os grupos jihadistas apoiados por Turquia. E fizera-se famosa pola resistência do seu povo contra a ocupaçom fascista. Efrîn converteu-se no símbolo da revoluçom da mulher e dos povos, o símbolo da democracia multicultural. Desde o começo da história da humanidade, Efrîn e a sua natureza jogaram um papel central no desenvolvemento das virtudes humanas lideradas por mulheres: como a agricultura, a vida social e a solidariedade. A primeira revoluçom das mulheres tivo lugar nesta terra.

A imposiçom da opresom masculina conduzem á Primeira Ruptura no corpo, a cultura e a existência das mulheres e a sociedade. O chão e os valores da deusas-nai Taratha e Ishtar foram saqueados e ocupados. Hoje em dia estámo-lo presenciando, nos homes opressores e os exércitos de ocupaçom dirigidos á subordinaçom das mulheres, a sociedade e a natureza mediante a imposiçom da sua cultura da violaçom, assimilaçom e escravitude. Pero a resistência das mulheres e a sociedade, jamais poderá ser aniquilada.

Na revoluçom de Rojava as mulheres erguéram-se contra este sistema de atrocidade. Na sua resistência contra a coerçom dos Estados-Naçons e os massacres cometidos por grupos jihadistas como Daesh e Al-Nusra, polgada a polgada no chão do norte de Síria, a terra da deusa-nai Taratha, Atargatis e Ishtar, está a ser defendida e liberada da ocupaçom. Desde 2011 as mulheres desempenharam um papel fundamental na criaçom do sistema democrático e ecológico da auto-administraçom e liberaçom da mulher. Este sistema foi adoptado polos diferentes povos do norte de Síria nos últimos anos. As mulheres e a revoluçom social de Rojava acenderam a chama da esperança e convertéram-se num exemplo para mulheres e pessoas em tudo o mundo. Para defender esta esperança duma vida em liberdade contra a agressom fascista, mulheres de diferentes lugares do mundo vinheram Rojava a formar parte das YPJ – combatentes como Hêlîn Qereçox (Anna Campbell) de Grão Bretanha e a companheira Lêgerîn Çiya (Alina Sánchez) da Argentina. Com amor e uma profunda crença deram suas vidas por defender Efrîn e a segunda revoluçom das mulheres.

Em 20 de janeiro do 2018, os ataques genocidas do estado fascista turco e os seus grupos jihadistas começaram uma invasom contra o cantom de Efrîn. Estes ataques continuam até hoje com todo furor. Centos de pessoas – mulheres, homes, crianças e anciás – foram feridas e mortas nos bombardeios dos nossos povos e cidades. Tamém as casas, escolas, hospitais, infraestruturas para a auga (como a presa de Meydanke), campos, lugares sacros e sítios históricos forom danados e destruidos polos ataques do exército turco. Invasores saquearom as nossas casas e a nossa terra. Todo de tipo de tortura, assassinato, violaçom e assimilaçom impom-se ás mulheres e á sociedade.

Coas suas políticas e comércio de armas, os Estados europeios, Rússia e Estados Unidos autorizaram as agresons do estado turco. Em especial a aliança de Rússia co régime fascista turco permitiu a execuçom de massacres em Efrîn. Co seu silêncio as instituiçons interestatais como as Naçons Unidas e a UE aprovaram estes crimes contra a humanidade. Como mulheres de Efrîn condenamos e nunca esqueceremos estas sujas políticas e alianças das forças estatais!

Ameaçadas por um genocídio a grande escala, em 18 de março, junto a umas 200.000 habitantes de Efrîn, vimos como nos obrigavam a deixar nossa terra. Desde entom estamos a viver em condiçons dificis, sem nenhuma ajuda ou protecçom por instituiçons internacionais. Estamos decididas a aumentar a nossa resistência e a luitar até que liberemos Efrîn outra vez da ocupaçom fascista e a imposiçom do estado turco.

Com este objetivo anunciamos a 2ª etapa da campanha “Mulheres Ergám-se por Efrîn” (“Women Rise Up For Efrîn”)

Nas margens da 1ª etapa da campanha, a través da nossa resistência e as açons de solidariedade de mulheres ao redor do mundo, a verdade do sistema de opresom governante e o caráter fascista do estado turco e da sua ocupaçom foram reveladas. Baixo o lema “Women Rise Up For Efrîn” em vários paises e lugares do mundo as mulheres organizaram protestos, figeram pintadas nas paredes, desenharam quadros, figerom teatro nas ruas e outras tantas açons criativas.

Pero agora é necessário reunir todas as nossas forças e vontade para a liberaçom de Efrîn e a defesa da revoluçom das mulheres, para luitar e ganhar. Temos que criar presom nas instituiçons internacionais como estatais. Para que estas instituiçons tomem a sua responsabilidade no marco da lei universal e detenham os ataques genocidas contra a cultura, as pessoas e as mulheres de Efrîn.

Os nossos objetivos e demandas:

– As Naçons Unidas, instituiçons internacionais e organizaçons de direitos humanos tenhem que cumprir coa sua responsabilidade de garantir a seguridade e as necessidades humanas das pessoas de Efrîn!

– A ocupaçom do estado turco tem que rematar. O regresso das pessoas de Efrîn á sua terra, livre de ocupaçom, deve ser protegida e garantida pola comunidade internacional!

– Todos os responsáveis e autores de crimes contra a humanidade e contra do povo de Efrîn como a ocupaçom, a violaçom, o assassinato, o saqueio e o feminicidio tenhem que ser condenados polos seus crimes por um tribunal internacional.

Fazemos um chamado a toda as nossas irmás e companheiras ao redor do mundo:

– Mulheres, ergám-se juntas para alçar a nossa resistência pola liberaçom de Efrîn e a vitória da revoluçom das mulheres!

– Contra o fascismo e o feminicidio. Construamos a unidade das mulheres e difundamos a revoluçom das mulheres a todos os lugares!

Em todos os lugares Efrîn, em todos os lugares Resistência!

# WomenRiseUpForAfrin

# StopTurkishFeminicideInAfrin

Contacto E-mail: r.women.d@gmail.com – Tel/ Whatsapp: 00963 99 84 11 674

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s