Tudo um Ejemplo de Dignidade: O “Sindicato de Manteros y Lateros” rejeita 5000 € que Ahora Madrid aportou ao seu “Goteo”

Nesta bitácora, na coluna direita, figura desde há vários dias o acesso a sua campanha de crowdfunding em Goteo com o cabeçalho destacado “Auto-organizaçom e Apoio Mútuo contra as fronteiras” Gotejo Solidário co Sindicato de Manteros e Lateros de Madrid , uma iniciativa solidária que parteu das migrantes residentes em Madrid. sob o objectivo geral de que todas as pessoas, independentemente da sua origem, tenham acesso a uma vida digna e plena.
Agora venho de saber por uma sua publicaçom numa rede social que venhem de fazer público seu rejeite a 5000 € dados por Ahora Madrid ao seu projeto de crowdfunding em Goteo ao tempo que convidam “ás personas que realmente queiram apoiar-nos na nossa luita, colabourem económicamente neste crowdfunding”; goteio que, por certo, pecha amanhã quarta feira, mércores.

Além soubem por OK Diario da repatriaçom do corpo de Mame Mbaye em 28 de março passado até Touba, seu lugar de nascemento, onde foi enterrado. Seu translado foi costeado pola comunidade senegalesa, a través de pequenas aportaçons, “dinheiro dos petos dos senegaleses” e de gente do bairro de Lavapiés que preparou comidas para vender” com o que tamém “criou-se um fundo para a família”.  Além soubem da negativa deste coletivo a admitir a ajuda da embaixada de Senegal porque  “nom lhes importa o acontecido, nom figerom nada”. “Nunca vinherom apoiar”.

Colo acá (traduzido) a sua explicaçom a tal Ato de Dignidade que eu aplaudo:

Fazémo-lo porque durante os últimos tres anos, em que Ahora Madrid governou no Concelho, temos denunciado as constantes persecuiçons e agressons que sofrem “manteros” e “lateros” por parte de alguns agentes da polícia, sem ter nenhuma resposta como soluçom a este problema. Assim mismo levamos tres anos pedindo alternativas á situaçom laboral e legal de “manteros” e “lateros” sem que até hoje se figera algum avanço significativo.

Tra-la morte de Mame Mbaye, Ahora Madrid apoiou públicamente a atuaçom da polícia e quijo separar o infarto de Mame da persecuiçom minutos antes em Sol, intentando lavar-se as mãos. Prefirirom por-se ao carom das práticas violentas de alguns polícias que dos “manteros” constantemente agredidos. Isto conlevou a uma peleja de versions absurdas, assim como a uma amenaça de querela por parte da polícia municipal para um dos nossos vozeiros.

Nom queremos seu dinheiro, queremos que fagam seu trabalho, que cumpram com a sua responsabilidade como funcionários públicos velando polo benestar dos e das cidadás controlando a violência policial e dando oportunidades a quem mais o necessita.

Nom podemos aceitar seu dinheiro, entanto suas políticas nos estám matando.

https://www.goteo.org/project/asociacion-sin-papeles-de-madrid

 

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s