[A Corunha] Sábado 14 desde ás 09:30′ Concentraçom na Defessa do CSO A Insumisa diante do C.C. da Cidade Velha

Recolho a informaçom da página deste CSO numa rede social:

Este sábado 14, ás 9:30 da manhã no Centro Cívico da Cidade Velha (Rua Veeduría, 2), o governo do concelho da Corunha convoca a primeira sessom de trabalho do projeto das Naves do Metrosidero. A “cópia” institucionalizada e fagocitada polo poder do nosso centro social, repartíndo-se o construido desde abaixo quando inda está vivo, anulando nossa horizontalidade, nossa autonomia e a autogestom que identificam um CSO como A Insumisa. Noutras palavras, para gerir mais centros cívicos infrautilizados baixo novos nomeamentos.

Como resposta a este processo de pilhagem, o Grupo de Apoio á Insumisa convoca este sábado ás 09:30 uma Concentraçom ás portas do Centro Cívico co objetivo de amossar nosso total rejeite á fagotizaçom dum espaço que já é de todas, construido de jeito horizontal e autónomo, e tamém para informar sobre dito espaço, lembrando uma vez mais que as portas da Insumisa estám abertas para qualquer coletivo ou pessoa que queira participar sem ánimo de lucro.

Polos espaços liberados!
A Insumisa nom se merca!

Pd. Se podedes traede instrumentos para fazer barulho: chifres, cacerolas, pandeiretas ou qualquer coisa que se vos ocorra.

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s