[Curdistám Sírio] Internacionalistas de Rojava denunciam os bombardeamentos da NATO contra o território sírio

Recolho do IndymediaPortugal a traduçom de “Face oculta” do artigo publicado em origem na web das Internacionalistas de Rojava assinada em 14 de abril, e no que, além de denunciar este brutal ataque sob a escusa da utilizaçom de armas químicas por parte do exército de Bachar el Asad (feito nom demonstrado e moi questionado com várias denúncias de montagem por parte dos chamados “Cascos Brancos” (*), especialistas na matéria), denunciam o feito de que, em contrapartida, o uso demonstrado e constastado de armas químicas em Efrîn, tais como o cloro gasoso usado polos bandos jihadistas que luitavam ao lado do exército turco, nom provocaram qualquer resposta dessa autodenominada comunidade internacional:

A partir da Comuna Internacionalista de Rojava, na Federaçom Democrática do Norte da Síria, denunciamos os bombardeamentos das forças da NATO contra o território sírio esta madrugada. Estes ataques imperialistas liderados polos EUA, com a colaboraçom da França e do Reino Unido, som um novo exemplo da brutalidade e da sede imperialista das forças da NATO no Médio Oriente.

As potências globais exibem a sua indústria militar, testando as suas armas sem terem em conta os efeitos das suas açons sobre a populaçom civil. O lançamento de mísseis de alta tecnologia sob o pretexto de um ataque químico que nom foi provado utiliza a instabilidade que se vive na Síria, tornando-a o campo de testes para as novas armas que estám a aparecer. O aumento do valor de mercado das empresas construtoras de mísseis, que viram crescer o seu capital em mais de 5 mil milhons de dólares numa questom de horas, revela aquilo que a guerra significa para o capitalismo: o lucro.

As grandes corporaçons internacionais e os media manipulam informaçons para controlar a opiniom pública, gerando as condiçons necessárias para justificar este tipo de açons. A brutalidade e o uso de armas químicas em Efrîn, tais como o cloro gasoso usado polos bandos jihadistas que luitavam ao lado do exército turco, nom provocaram qualquer resposta da comunidade internacional, enquanto a preparaçom para os ataques realizados hoje contra Homs e Damasco começou várias semanas antes das notícias sobre o suposto ataque químico.

As agendas dos poderes hegemónicos do sistema capitalista usarám todos os meios que tiverem para alcançarem os objectivos de dominaçom que perseguem. O nosso compromisso com a revoluçom democrática da Federaçom Democrática do Norte da Síria nom vacila quando se trata de denunciar qualquer tipo de opressom e a injustiça de onde quer que venha. Como internacionalistas é nosso dever defender os valores revolucionários que nos trouxeram até aqui, independentemente do custo, e nom podemos permitir que estas brutais agressons se escondam atrás das mentiras do poder.

Comuna Internacionalista de Rojava
14-04-2018


Vídeo montagem:

(*) Para saber mais sobre esta ONG dos “Cascos Brancos” vos convido a leitura deste artigo publicado em dezembro de 2016 em actualidad.rt sob o cabeçalho “El ‘lado oscuro’ de los Cascos Blancos: 5 cosas que debería saber de los ‘defensores civiles sirios'”

Anúncios

Uma ideia sobre “[Curdistám Sírio] Internacionalistas de Rojava denunciam os bombardeamentos da NATO contra o território sírio

  1. Pingback: [Síria] Meninho filmado durante ‘ataque químico’ em Douma revela o que aconteceu na realidade | ogajeironagavea

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s