Um curioso “zasca” que me remitirom co galho do Dia das Letras

No ano passado publiquei por estas datas uma crítica ao Depor pola sua peculiar jornada na que, na data festiva do Dia da Letras Galegas, junta equipas de futebol de crianças de toda Galiza e fai do castelám o idioma único da mesma. A minha intençom nom ia tanto em criticar só a nefasta política lingüistica das equipas desportivas senom a perda de falantes entre as crianças e a hipocrasia desta jornada.

Neste ano nom estivem ao tanto do que se passou mais que nada por estar longe da Galiza e das ondas da RTVG; pero ve-se que alguma resentida polo meu escrito tivo a bem enviar-me um comentário á notícia antes mentada (e que venho de publicar ao retomar esta minha bitácora) com um curioso cabeçalho em perfeito castelám: ZAS!!! Entoda la boca!!! e a ligaçom a este vídeo que colo:

Por curiosidade fum mirar á página do clube por se era uma mudança na sua política lingüistica e coa mesma assumir o “zasca” recebido como correspondia. A verdade é que tinha esperanças de que assim fosse e mesmo estava ilusionado por tal envio e por publicar uma rectificaçom e meu apaluso a tal câmbio. Mas para meu desgosto todo meu gozo num poço:

Para começar a página web do clube está disponível em castelám, galego junteiro e inglês (nessa mesma ordem), mas a notícia do vídeo só figura na versom castelám (pese ao que idioma do vídeo é o galego) e tras uma busca infrutuosa da mesma na versom galega, a minha única conclusom é que o Real Club Deportivo de La Coruña fai como os jornais diários feitos na Galiza em tal data, quando tiram de fachada para justificar subvençons da Junta polo ridículo uso que fam do galego nessa data, e mesmo venhem-me reminiscências da minha infáncia e adoslescência e os coros e danças da Sección Femenina de Pilar Primo de Rivera, nesses momentos em que o galego podia ser cantado e bailado como parte do espectáculo de folclore da autoarquia franquista entanto seguia estando proibido e peseguido seu uso como língua veicular e cultural do nosso povo.

RecontraZasca!! (ao meu pesar)

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

w

Conectando a %s