A mentira eleitoral perde crentes!! Medra o descontente com o Sistema. Nom caias na trampa do VOTO (in)ÚTIL

Co galho dos resultados das eleiçons “autoanémicas” andaluzas, publiquei na rede um meu artigo em reflexo do que eu analisei sobre ditos resultado e que intitulei: NORABOA ANDALUCiA!! e que vos colo acá agora em vista da nova campanha orquestrada em demanda do VOTO (in)ÚTIL para a falsa esquerda representada polos sucessores de MR X dos GAL e pelos PODEMITOS do casoplom na serra madrilenha. Em breves publicarei um outro artigo ao respeito mas agora colo este que publiquei em 4 de dezembro passado quando este blogue estava fechado:

Resultado das Eleiçons ao Par-Lamento Andaluz, consignando o nº de apoios aos 6 partidos mais votados e tamém ás abstençons, em branco e nulos, coa porcentagem calculada em base ao censo eleitoral das pessoas com direito a voto.

Nesta foto real dos dados, vê-se com claridade qual é a opçom maioritária escolhida polas andaluzas e que supera de maneira ampla e mesmo asovalhante em 25 pontos porcentuais á 2ª

A mentira eleitoral perde crentes!! Medra o descontente com o Sistema.

A abstençom medra de maneira espetacular o que, sumado a:

– A apariçom estelar da plataforma ultrafascista VOX tras uma intensa campanha mediática destinada a dar-lhe publicidade descarada a esta “nova” opçom direitista e sistémica. Uma manobra interesada que vêm confirmar o que já digera há já muito tempo Buenaventura DURRUTI: “Nenhum governo luta contra o fascismo para destrui-Io. Quando a Burguesia vê que o Poder escápa-se-lhes das suas mãos, recorrem ao Fascismo para manter seus privilégios”.

– Baixa moi importante dos votos ao reformismo eleitoralista da considerada “esquerda democrática” Podemos + IU = Adelante Andalucía: Case 300 mil votos menos que em 2015.

– Transvase de votos entre as Direitas e as Direitonas, de tal maneira que o resultado da equaçom PSOE+PP+C’s+Vox em 2015 é idéntico ao de PSOE+PP+ C’s+ VOX em 2018: 2 milhons, 800 e pico mil votos (apenas 200 mil pessoas mais que as que optaram pela abstençom)

Ao que vou é que a maioria de analistas vam pôr o foco interesado na espetacular suba de VOX como se os falsimedios nom lhe tiveram estendido uma alfombra para ascender. Em troques calarám o que eu considero o dado mais saientável deste processo eleitoral: O transvase de votos entre as opçons que defendem este Sistema como o milhor possível e, sem dúvida, o forte medre das nom contentas com ele que superam em mais de 330 mil pessoas ás que havia em 2015.

Eu espero que essa gente que nom foi votar nom fique contente nas suas casas; o que sim asseguro, segundo meus dados, é que esse crecemento da abstençom provêm de gente que votava ás esquerdas sistémicas e que deixou de votar, o qual, quanto menos a mim, dá-me esperanças de que esse descontente revirta nas ruas. Igual som um optimista pero crio que há razons numéricas que apontam a que por ai poidam ir os tiros.

Dados que confirmam o medre da abstençom antisistema nas eleiçons andaluzas:

Até o de agora, quando anarquistas afaziamos uma analise da abstençom valorando a contínua perda de credibilidade no Sistema Eleitoralista; sempre saia alguém a estimar a abstençom de fascistas e neonazis na contenda como algo computável que restava argumentaçom a nossas teses abstencionistas. Pero com os resultados provisórios ao Parlamento de Andalucia de ontem mesmo, já nom poderám objetar isso mesmo, dadas as distintas direitas apresentadas a concurso, a cada qual mais filofascista e prosistémica, PSOE, PP, C’s e Vox que cobrem todo o arco possível desde a direitona mais rância até a direita camuflada.

E nom só, pois se fazemos números veremos que a causa do medre da abstençom nom está nos votos a essas direitas e direitonas dado que, -tendo na conta que em 2015 conseguiram 2.860.215 votos e em 2018 logram, até agora, 2.814.127 votos a falha de dados definitivos-, apenas há variaçom na cifra pero sim muito movimento interno de trasvasse de votos entre as seguidoras das diferentes opçons.

E pola contra, onde sim saem as contas dessa suba espetacular da abstençom, é nos resultados obidos por Podemos e IU, que em 2015 conseguiram 863.938 votantes e na candidatura que se montaram entrambas agora em 2018, Adelante Andalucía só lograram 584.040 votos (até agora) ainda que se presumiam capazes de sumar e mesmo multiplicar seus votos pero que, a raiz dos resultados obtidos com uma perda de case 280 mil votantes, só podo concluir que a falácia da Nova Política de Podemitas e CIA é um bluff que se vai seguir desinchando agora que já se lhe virom as orelhas ao Pablemos e ao seu chalé de Galapagar e seus cantos de serei de “imos muda-lo tudo”, já nom atrapam a caseque ninguém mais.

Como prova de que isto é assim, tiro de resultados na província de Cádiz, onde Podemos conseguira seus milhores resultados em 2015 e onde têm de alcaide da capital ao suposto anticapitalista que impom medalhas ás virgens e que advoga por construir barcos de guerra para que os jeques de Arabia Saudí poidam seguir assassinando impunemente crianças no Iemen e que, além, é o home da candidata frustrada á Presidência pola dupla A:

– CÁDIZ

377.432 PSOE+PP+ C’ s+ Vox (2015)
374.227 “ (2018)
-3.025 votos

145.127 Podemos + IU (2015)
97.647 Adelante Andalucía (2018)
– 47.480 votos

Mais claro, água…

Um outro dado sinificativo:

RESULTADOS em MARINALEDA, conhecido nucleo de forte tradiçom comunista e que se convirtira num lugar histórico de protestos e lutas exemplares ao berro de “Andalucía entera como Marinaleda” e onde a abstençom tamém medrou de maneira sinificativa em 150 votos que, sumados ao descenso no censo de 66 pessoas, assemelha-se mui muito á diferência colheitada por AA, entanto os de PSOE+PP+C’s+Vox som caseque idénticos entre as duas convocatórias de 2015 e 2018:

1.204 votos Podemos + IU (2015)
992 votos a Adelante Andalucía (2018)
– 212 votos

434 votos PSOE+PP+ C’s+ Vox (2015)
425 votos “ (2018)
Só – 9 votos

Mais claro, clarinete….

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google

Você está comentando utilizando sua conta Google. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s