Luciano Méndez DETIDO por VIOLÊNCIA MACHISTA!! Este MISÓGINO professor da USC segue em ativo!!

Luciano Méndez foi detido esta segunda feira por um presunto delito de violência machista. Vai ser julgado hoje quarta feira. A sua detençom produz-se por Gardas Civis de Briom por, segundo diversas fontes, ter tirado ao chão a sua parelha.

Neste meu blogue, e nom porque eu quiger, o tal Luciano nom para de aparecer. Nom só pola sua impronta misoginia que tamém enche páginas nos jornais e minutos nas televisons, senom porque contrasto com muito pavor e bem pouco de assombro, que a USC (Universidade pública de Compostela) continua a ser um NINHO de CUMPLICIDADE CORPORATIVISTA diante os ABUSOS “dos seus”.

Agora co galho deste nova DETENÇOM policial deste elemento, tomamos conta de que, segundo todos os noticieiros que a recolhem, o expediente informativo aberto pola USC a Luciano Méndez, quando este se reafirmara numas suas declaraçons de APOIO aos VIOLADORES de ‘LA MANADA’ fora remitido a Fiscalia para que investigara se das suas declaraçons poideram derivar-se atuaçons penais pero desde o governo da USC NOM SE LHE IMPUS NENHUMA SANÇOM, dado que as consideraçons foram feitas nun MARCO PRIVADO (!!!).

Lembremos que este elemento, docente de Matemáticas na Fac de Económicas da USC, saltara a luz pública tras suas barbaridades machistas vomitadas numa aula sobre o jeito de vestir duma sua aluna e depois acadara sona mediática tras ter publicado uns vídeos nas RRSS nos que cargava contra da vítima de LA MANADA ao assegurar que se negava a chamar-lhe assim ao tempo que defendia que ele nom tinha “nada de machista” nem ia “contra la dignidad de las mujeres” e concluia com sua sentência esculpatória dos violadores dizendo que “la lógica nos dice que lo que pasó fue una relación consentida” e que “la sociedad española no puede aceptar que una chica de 18 años, para buscar emociones fuertes, decida acostarse con cinco tipos”.

Quero desde acá quero dar MEU APLAUSO ENTUSIASTA aos sucessivos GOVERNOS da USC por nom ter tomado NENHUMA MEDIDA DISCIPLINÁRIA e NOM APARTAR a este ENERGÚMENO da DOCÊNCIA e permitir-lhe seguir impartindo MISOGINIA nas suas AULAS!! (avisso: lea-se em MODO RETRANCA)

A dia de hoxe segue figurando no organigrama da Faculdade de Económicas como professor que imparte as assinaturas de Modelos Matemáticos para a Economía e mais Matemáticas para Economistas II:

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s