Ada Colau falsária mediática !!

Todos os falsimédios españolaços e sem excepçom pugeram-se da parte desta elementa tras suas lágrimas falsas. Para isso criarom a mentira de que fora insultada com apelativos machistas do tipo “guarra”, “zorra” e “puta” durante seu paseilho vitorioso como alcaldeisa de Barcelona tras receber os votos de Valls e 2 mais. Mas como bem apontam nalguma RRSS “em todos os vídeos que se recolherom desse momento só se escuita “Ada es un Frau”, “Vergonya”, “Fora” ou “Si se puede con Valls”. Se como dim os falsimédios tudos foi um “escrache” com “centos de pessoas” que lhe digeram “guarra”, “zorra” e “puta”, raro é que nom captaram esses berros nenhuma cámara, nom sendo que fosse um berro ilhado e ultraminoritário, que se bem merece a repulsa; nom é razom abondo para geralizar e tratar de criminalizar a todas as pessoas que participaram da protesta como figeram. Além, por se esta MANIPULAÇOM nom fosse pouca, depois nos passaram repetidas vezes as imagens desta energúmena mediática (numa RÁDIO!!) botando umas falsas bágoas entanto evocava a seus filhos. Lágrimas de mentira que se demonstram ao sacar a reluzir aos seus pequenos (de 8 e 2 anos) para justificar sua pena. Como di uma pessoa no FB coma que concordo: “Criminalizar la protesta social como son los escraches y utilizar el feminismo para esconder el contenido de la protesta (sus vergüenzas) y así de paso, criminalizar también al movimiento independestista es muy FEO, digno de Arrimadas y los piolines en el juicio”.

Suas posses veem de velho!!

Assim o denunciara Marta Afuera Pons, ex-membro da PAH,  no vrão passado tamém numa RRSS e tivera muitos compartilhamentos:

“Nos dias em que se figera esta foto, eu estava no grupo de cordinaçom da PAH… durei pouco porque minhas críticas a sua maneira de atuar figeram que perdera sua confiança. Desde o grupo de cordinaçom vim que se pautara que Ada Colau saira dessa açom com um acordo com os Mossos. Incluso a foto foi pensada. De feito ela nom estivo durante toda a açom… entrou na oficina do banco a média açom, depois de sopesar e de pauta-lo com os Mossos. Essa era sua atuaçom habitual… nom só nessa açom, em todas… ela nunca quijo correr riscos de sair duma açom com denúncias, detida e, mais que nada, nom queria nenhum processo judicial penal. Naide pode apresentar-se a eleiçons com sentências penais vigentes. Minha conclusom com o tempo é que desde o minuto um da PAH a ideia do Observatori Desc e da mesma Colau e sua parelha Adrià Alemany já era criar um partido político. Uma ideia que ocultaram a todo o movimento. Igual que tamém ocultaram que se cobravam subvençons milhonárias de dinheiro do Ajuntament de Barcelona e doutras administraçons e que com essas subvençons cobraram seus salários por trabalhar na PAH e todo quanto lhes paresceu e caseque ninguém souvo disto. Quando eu o souvem denunciei-no públicamente. De todo isto tenho provas. Sei que quanto digo é duro de entender e processar para pessoas que estiveram moi implicadas nas PAHs… a mim tamém me passou. Pero tenho claro que a realidade é que Colau é uma sinvergonha moi hábil e que nom tem límites morais de nenhuma caste, que o primeiro sempre foram seus intereses personais, como por exemplo quando impulsou o despejo das famílias do Bloc-Salt porque a luita que se estava a levar a termo sobrepassava o que a ela lhe convinha na sua carreira institucional reformista”.

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s