Um falsimédio madrilenho publica hoje mesmo que o Instituto Nacional de Estadística español pautou com as tres principais operadoras de companhias de telefonia móvel que tenhem presência no estado español — Movistar, Vodafone e Orange— para realizar um estudo sobre a movilidade das suas residentes empregando a informaçom que facilitam estes aparelhos.
Durante quatro días laboráveis consecutivos de novembro, do 18 ao 21, o INE analisará os movimentos de teléfones móveis e obterá das empresas telefónicas recontos posicionais dos aparatos:
– Entre as doze da noite e as seis da manhã, o primeiro que farám, será estabelecer o lugar de residência de cada uma das pessoas a vigiar.
– Entre as nove da manhã e as seis da tarde examinarám os fluxos dessas pessoas, desde onde e até onde move-se cada qual para trabalhar ou estudar.
– Além, nissos quatro días, examinarám se o aparato (e sua dona ou portadora) move-se em 6 momentos distintos de cada día (ás 6.00, 10.00, 14.00, 18.00, 22.00 e ás 2.00) para dilucidar se a atividade dessa pessoa vigiada é nouturna ou diurna.
Advirtem no falsimédio, que no futuro, o INE aspira a poder empregar ditas informaçons para conhecer os movimentos em feiras e mesmo das turistas.
Avissadas ficades!!
Das vossas dependências materiais, dependem vossas liberdades de movimentos.