Estes días a imprensa canalha e as canles de tv filofascistas andam a contar mentiras -coma sempre- ao respeito dos feitos polos que se está julgando a Rodri Lanza. Apresentama o Rodri como agressor e assassino dummmeonazi, quando seu único delito foi a autodefessa. E digo delito porque nestes tempos que correm, a autodefessa é um delito; tanto seja para evitar que um mosso cocainómono te dea um porraço na cabeça ou um nazionata te saque um olho disparando-te com uma escopeta de balas de borracha a escasos metros de distância.
Alguns mesmo fam apologia da condena sem juíço, ao dar por feito que a presência atual do Rodri no juíço é um disfarce e tira de hemeroteca fotográfica para apresentar-nos sua verdadeira face de okupa anarquista violento e indesejável ao tempo que dam voz ao irmão do neonazi que pretendera assassinar ao Rodri perséguendo-lhe coitelo em mão e chamándo-lhe sudaka de merda; e que resultou morto quando o Rodri decidiu defender-se coa mã sorte (ou boa no momento) de que um dos seus golpes deixou inconsciente ao seu pretendido agressor e provocou sua morte.
Como dizia num dos artigos que lhe adiquei no seu dia; desta vez o morto nom era um antifascista, desta vez o morto era um dos seus, dos do régime, fascista, nazi, falangista, legionário e diante todo espanhol.
Nom lhes interesa que a verdade saia á luz.
E para combater esta manipulaçom mediática, deito acá a minha particular hemeroteca:
15/12/2017 – Os médios colaboracionistas dos nazis Vs. A memôria que nom esquece…
19/12/2017 – [Zaragoza] Nazis saem escaldados e escoltados pola polícia do bairro de Torrero
18/12/2017 – Comunicado de Mariana, nai de Rodrigo Lanza, tras vissitar-lhe na prisom
19/12/2017 – EU TAMÉM SOM RODRIGO LANZA. Comunicados
17/01/2018 – Carta de Rodri Lanza: “Desde os calabouços, ilhado, pero nom só” e Comunicado da família e amizades