Matemáticas para Anticapitalistas: “As Votantes e as Falsas Porcentagens da Afinidade Partidária” ou “Abstencionistas e Sem Papeis Tamém Somos Pessoas”

Em cada cita eleitoraleira se passa o mesmo uma vez que, desde o governo, se facilitam os resultados das votaçons aos médios. E tanto tem quem faga suas cábalas em quanto afinidade das votantes coas diversas opçons partidistas e as suas respetivas porcentagens de representaçom na sociedade de cada vila, cidade, província, cabildo, comunidade, naçom, estado,…

E o mesmo dá que essas valoraçons sejam feitas num falsimédio qualquer por uma politóloga de primeira ou por uma tertuliana de terceira, que sejam analisados por gente do comum nas RRSS ou por espertas expertas em supostos médios alternativos de rigor.

Tanto tem dado que, agás nalgumas escasas excepçons, todas concordam em que:

As votantes (tanto sejam a opçons partidárias, como nulos ou em branco) se passam a ser as únicas pessoas existentes nesse lugares á hora de valorar essas afinidades.

2º Em consequência os dados porcentuais dessas afinidades se realizam igualando o 100% da povoaçom real ao número de participantes na feira eleitoraleira, ficando assim fora de qualquer cálculo: todas as minores de 18 anos, todas as residentes sem papeis, todas as presas com suspensom de seu direito de sufrágio e todas as que, figurando no censo eleitoral, optamos pola abstençom.

Dito isto, todas essas valoraçons estám erradas; moi erradas; e criam uma vissom moi sesgada das afinidades e preferências políticas das suas moradoras.

Escutade -por aquilo de oferecer um exemplo sinificativo- o que dizia ontem mesmo, no espaço de humor inteligente da TV3, “Està Passant”, um dos seus cómicos pontoais, o Marc Giró, falando de que fazer diante de alguém que te manifesta ter votado VOX e amosa sua preocupaçom porque 243.026 catalãs votaram VOX; quando mais semelha alterado, quando bota suas mãos á cabeça e berra “Isto que é??” é quando segundo seus cálculos: “Um 6’3 % da povoaçom catalana vota VOX !!!”:

Mas… e a falha dos resultados definitivos tras o reconto do CERA (Censo de Residentes Ausentes) olhemos aos números contantes denantes dar por bos esses cálculos do bó do Marc:

– Povoaçom de Catalunya (1) :  7.600.267
– Censo Eleitoral (sem CERA) :  5.370.359
– Votantes (sem abstençons) :  3.876.044
– Votos a VOX :                               243.026

Agora bem, segundo estes dados, está o Marc Giró no certo quando exorta feito um basilisco que um 6’3 %  da povoaçom catalana vota VOX ??

Pois vais ser que NOM !!

Esse suposta porcentangem do 6’3 % som os dados refletidos e oferecidos polos distintos governos (neste caso do de España) nas suas enganosas táboas de dados de resultados eleitorias em cada consulta. Essa porcentagem de suposta afinidade fai-se sobre uma base falsa que situa o 100 % só no número de votantes; e assim é coma esses 243.026 votos sobre um total de 3.876.044, dá um resultado exato do 6’2699 % !!

Mas, som as 3.876.044 votantes o total da povoaçom catalana ??

É claro que nom.

Caberia fazer uma porcentagem muito mais fiável da afinidade, contabilizando o 100 % como o nº de censadas residentes, ou seja as 5.370.359 que figuram a data de hoje. Neste caso as votantes de VOX reflitem um 4’52 % do censo.

Cicais este seja o cálculo mais atinado para valorar as preferências eleitoraleiras da povoaçom com direito a voto; mas nunca poderám ser consideradas as 243.026 votantes de VOX como o reflexo do que vota o 4’52 % da povoaçom catalã; dado que muitas das pessoas que vivem e residem habitualmente em Catalunya estám desprovistas do direito ao voto. Assim se restamos as votantes sobre os dados da povoaçom, obtemos que 2.229.908 pessoas estám desprovistas do direito ao voto e estas sumadas as 1.494.315 abstencionistas, temos que 3.724.223 pessoas nom saem refletidas nesse cómputo porcentual; ou seja caseque a mitade da povoaçom catalã nom é tida em conta á hora de fazer valoraçons das afinidades políticas das suas habitantes residentes.

Postas a fazer uma valoraçom sesgada, mas muito mais realista da situaçom, de cada 100 pessoas residentes em Catalunya, um 3’19 % votou VOX. Segue a ser muita, seguem sendo 243.026 pessoas, pero é a mitade do que assustou ao Marc Giró e do que ele trasmitiu ás suas espetadoras.

Um outro caso particular témo-lo em Murcia, onde VOX foi a opçom eleitoraleira que recebeu mais votos superando a PP (que, coma na Galiza, sempre resultara vencedora desde há…) e PSOE; ao sumar 199.440 votantes, e que se correspondem, segundo os dados do Ministério do Interior español (sempre resultou-me bem curioso que este ministério que tem competências sobre todas as polícias repressoras, seja quem tamém controle e facilite o resultado das eleiçons), com o parecer dum 27’99 % da povoaçom murciana ?? !!

Mas, se temos em conta que até um 30’01 % do seu censo (case 1 de cada 3 pessoas censadas) optaram pola abstençom, e se aplicamos minha valoraçom sesgada, obtemos que, duma povoaçom residente de 1.478.059 pessoas (2), as votantes de VOX representam a um 13’49 %, moi preocupante, pero que é menos da mitade do que nos oferecem os dados do Ministério de Interior.

E se temos em consideraçom que, tanto Murcia coma Almería coma todo o corredor mediterráneo, som lugares de muitíssima gente sem papeis e em trânsito cara Europa, que nunca votariam uma opçom fascista, xenófoba e clasista, a percepçom real nas ruas é que essa porcentagem de votantes de VOX é bastante minor desse 13’49 % e muitíssimo menos que esse 27’99% que facilita Interior.


(1) Segundo os oferecidos no IDESCAT (Institut d’Estadística de Catalunya), a 1 de janeiro de 2019

(2) Segundo dados do CREM (Centro Regional de Estadística de Murcia), a 1 de janeiro de 2019

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google

Você está comentando utilizando sua conta Google. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s