Os feitos acaecerom na jornada do 12 de outubro quando umas quantas nazistas convocadas por España 2000 se passearam portando fachos e bandeiras nazistas e do aguilucho de maneira ímpune e escoltados pola Polícia nacional española do governo de PSOE-PODEMOS por Benimaclet, um dos bairros operários mais combativos contra o fascismo da cidade onde desemboca o Turia no Mediterráneo.
A polícia nom interveu em nenhum momento contra estes nazistas ; nenhuma das manifestantes nazistas foi molestada nem identificada pese a portar numerosos estandartes razistas e nazistas, de tal jeito a polícia de Podemos e PSOE, que escoltava às nazistas, incumpriu e ignorou a aplicaçom da Lei valenciana de Memória Democrática vigente desde 2017, que os obriga a identificar para sancionar a quem faga apologia do fascismo, tal como faziam estes manifestantes ultras.
Um dos antifas detidos tivo que ser atendido no hospital por efeito da brutalidade policial durante sua detençom. A polícia trata de justificar sua barbárie sob o argumento de que antifas portavam uma navalha; se bem segundo informam amizades dos detidos, a Polícia já lhes requisara dita navalha previamente quando foram identificados e registrados, dado que sua detençom tivo lugar a posteriori ao redor das seis da tarde, e de ali foram trasladados ao complejo policial de Zapadores, onde se passaram 2 noites retidos e acusados de 3 presuntos delitos de ódio, de atentado contra agentes da autoridade e de roubo com violência, dado que segundo o seu advogado, um dos neonazis acusa-lhes de roubo do seu telemóvel .
Nesta quarta feira, 14 de outubro, foram levados a disposiçom judicial. Centos de compas antifas estiveram aguardando por eles. O juíz determinou sua posta em liberdade á espera do juízo com cargos mas sem aplicar-lhes medidas cautelares nem fiança.
Informaçom recolhida de https://directa.cat/en-llibertat-amb-carrecs-els-tres-antifeixistes-detinguts-el-12-doctubre-a-benimaclet/